Aqua Dental - Tandläkare Uppsala
Vår tandläkarklinik i Uppsala finner du på Vaksalagatan. Likt våra resterande kliniker ligger den strategiskt placerad för att upprätthålla den tillgänglighet vi lovar våra patienter. Här kan du träffa näst intill alla typer av tandläkare och genomgå behandlingar inom estetisk-, specialist- och allmäntandvård. Med gedigna öppettider och vänliga behandlare ser vi fram emot att ta hand om dig. Du är alltid välkommen att titta förbi men för att vara på den säkra sidan är det bra att alltid kontakta kliniken först. Om de inte svarar på plats, kontakta vårt servicecenter på 010 - 188 00 00.
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 7:30-18h
- tuesday: 7:30-18h
- wednesday: 7:30-18h
- thursday: 7:30-18h
- friday: 7:30-15h
- saturday: (closed)
Fotos de Aqua Dental - Tandläkare Uppsala
Aqua Dental - Tandläkare Uppsala: Omdömen
Positiv upplevelse: Ringde för att boka tid och fick komma dagen efter så det gick snabbt, trevligt bemötande av receptionisten. Har tandläkarskräck och tandläkaren visade mycket hänsyn för det. Det var en stor mottagning med rena och fräscha rum. Mitt första besök här men vänder mig nog hit när det är dags för nästa tandläkarbesök ✨ Inget att klaga på efter mitt första intryck.
Hej, Vad roligt att läsa – tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen tillbaka när du behöver oss. Vänligen, Minna
Fantastisk upplevelse: Väldigt trevlig klinik med mycket kompetent och trevlig personal. Mitt resultat av tandställning blev extremt bra i slutändan. Verkligen 10/10!
Hej, Vad roligt att läsa – tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen tillbaka när du behöver oss. Vänligen, Minna
Fantastisk upplevelse: Helt fantastisk personal.
Hej, Tack för de fina orden Det gläder oss att du haft en bra upplevelse hos oss. Vänligen, Minna
Fantastisk upplevelse: The best clinic in my life! The professionalism of the doctors combined with a friendly atmosphere and where you will always be helped. In this clinic, even my panic attacks stopped worrying me because they treat you with care. Parthena just a wonderful doctor, in whose chair you can relax, and Karin is a great specialist who not only did a great job, but also told me more about my teeth than I had known in my entire life If you need care and professionalism, this is the clinic you should contact with any case in your life, without feeling shame or condemnation.
Hello,
How lovely to read – thank you for your kind review! You are always warmly welcome back whenever you need us.
Kind regards, Matilda.
Fantastisk upplevelse: Jag är väldigt nöjd med det arbete som Aqua Dental har gjort med mina tänder hittills. Alla har varit trevliga och vänliga, och tandläkarna professionella och skickliga. Både Christina som jag hade förut, och Parthena som jag går hos nu har varit trygga, lugna, pedagogiska och med varsamt handlag. Man känner sig trygg med att man får den bästa vården.
Hej, Vi uppskattar din recension och är glada att du haft en positiv upplevelse hos oss Vänligen, Matilda
Fantastisk upplevelse: Absolut topp! Hösta betyg. Kunnighet, tillgänglighet, bemötande 5/5. Från reception till specialister. Varmaste rekommendationer. Erfarenhet från undersökning till tandreglering under ca 18 månader.
Hej, Tack för ditt omdöme Det betyder mycket för oss att du känner dig nöjd och trygg. Vänligen, Matilda
Negativ upplevelse: Spara era pengar! Ska man få en konsultation gå inte hit. De är okunniga och vet inte vad dem pratar om, men dem är snabba på att ta dina pengar. Första gången var jag där för en konsultation för 500kr, de härledde mig sedan till en annan specialist som snabbt bokade in mig på en tid, det visade sig att det också var en "konsultation". Slutgiltiga förslaget som togs fram var sämsta jag har hört, chatGPT hadde kunnat ge bättre förslag. Sammanfattning, fick betala 1000 spänn för att de skulle ta bilder på mina tänder och rekommendera mig en behandling som skulle kosta minst 40000 för att typ förstöra mina raka tänder och bett. Jag frågade om exempel från en liknande behandling, det fanns inte, blev härledd till receptionen . Fakturorna är lite diskreta och kommer på mejlen med någon skum faktura, man vet heller inte exakt hur mycket det kommer kosta innan de bokar in dig. Okunniga och vet bara hur man tar pengar, ena sekunden säger dem vi ska inte ha denna behandling andra dagen rekommenderar de den och priset bara ökar med varje samtal med dem.
Hej Sebastian,
Tack för din feedback.
Vi beklagar att du upplever det på detta sätt!
De kostnader du nämner stämmer inte överens med de uppgifter vi har registrerade hos oss. I vissa fall kan flera konsultationer rekommenderas utifrån behandlingens omfattning/komplexitet. Våra rekommendationer baseras alltid på individuella förutsättningar och kan därför justeras i takt med att mer underlag tillkommer.
Betalning sker normalt i samband med besöket via kort eller via vår betalpartner Zaver, där man själv kan välja faktura eller delbetalning.
Vi ser gärna att vi får möjlighet att reda ut eventuella frågetecken tillsammans med dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss på 010 188 00 00 eller [email protected]
så hjälper vi dig vidare.
Vänliga hälsningar, Ellinore
Fantastisk upplevelse: Jag skulle vilja tacka så mycket Michele,Tina och Tom för trevligt bemötande och fin behandling Varmt rekomenderar alla gå till AquaDental Stort och hjärtligt Tack Michele och Tina för fint bemötande och fantastiskt jobb Rekomenderar alla gå till AquaDental
Hejsan!
Tack för din feedback och högsta betyg. Du är alltid varmt välkommen åter! Hälsningar, Matilda.
Fantastisk upplevelse: All personal på AquaDental är väldigt trevliga och professionella, dom har mycket tålamod. Är jättenöjd med mina resultat!
Hej, Tack för ditt omdöme Det betyder mycket för oss att du känner dig nöjd och trygg. Vänligen, Matilda
Fantastisk upplevelse: Ingrid Ring - en vardagshjälte! Tack för hjälpen med den trasiga skenan, önskar en tacksam student!
Hej, Tack för att du delar med dig av din upplevelse Det värmer att höra att du är nöjd. Vänligen, Matilda.
Fantastisk upplevelse: Mycket kompentent ställe
Hej, Stort tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök. Vänligen, Matilda.
Fantastisk upplevelse: Resan var lång men värt det. Snea tänder blev raka, kan njuta av mat utan att det gör ont, bättre leende... Kan bara starkt rekommendera. Tack för allt!
Hejsan!
Stort tack för dina fina ord och för den fina feedbacken . Alltid varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Matilda.
Negativ upplevelse: En klinik (Aqua Dental i Uppsala) som inte lyssnar på vad patienten vill ha och därmed blir det förvirring och missförstånd och när det påtalas så anser man att patienten inte varit tydlig. Tacksam att jag inte valde denna klinik..
Fantastisk upplevelse: Jag bokade en tid för att fixa min trasiga protes och en trasig tand. När jag kommer till mottagningen får jag kliva in hos en tandläkare som inte var hjälpsam. Efter en stund pratade tandläkaren om kostnad och tid det tar. Priset jag fick var absolut inte skäligt. Så jag tackade för mig och sa att det får vara och att hon kan debitera mig för vad jag är skyldig så jag får lämna. Som tur var så hade jag en annan tid hos den läkare jag alltid går till, samma dag, bara en timme senare. Sen var det dags att kliva in till min egen läkare. Hon fixade allt utan att diskutera om tid och pris och massa otrevliga miner. Det jag vill säga är att jag är nöjd med min egen läkare och den andra läkaren kommer jag aldrig att besöka igen. Min upplevelse av besöket var 5 av 5 tack vare min ordinarie läkare. Tur att du finns.
Hej Minoo!
Tack för att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att du är nöjd med din ordinarie tandläkare och att besöket hos hen kändes tryggt och professionellt.
Vi tar din feedback om den andra tandläkaren på största allvar och ser detta som värdefull information för vårt fortsatta arbete med bemötande och patienttrygghet. Det är viktigt för oss att alla patienter känner sig väl omhändertagna och får tydlig information om behandling, tid och kostnad.
Tack för förtroendet och för att du delar med dig
Vänliga hälsningar,
Ellinore
Fantastisk upplevelse: Snabb behandling för bra pris, jättesnälla och trevliga människor, rekommenderar starkt.
Hej!
Tusen tack för ditt omdöme och för alla stjärnor Det betyder mycket för oss! Hoppas vi ses snart igen
Varma hälsningar, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Toppenklinik! Akuttid samma dag dvs hög tillgänglighet. Underbar personal i receptionen. Duktiga och vänliga tandsköterskor. Tandläkare Karina Rodriguez är mycket vänlig, kunnig , fantastiskt fint bemötande! Rekommenderar varmt denna klinik!
Hejsan!
Tack för din feedback och högsta betyg. Du är alltid varmt välkommen åter! Hälsningar, Matilda.
Fantastisk upplevelse: Superb service och snabbt att få tider!
Fantastisk upplevelse: Dotter har gjort sin tandreglering(tandställning) och har nu perfekta tänder. Trevligt bemötande och bra tider.
Fantastisk upplevelse: Jättenöjd med min terapiplan och specialist tandläkare Michele!
Fantastisk upplevelse: Lätt att få tid och ett fantastiskt bemötande av reception, sköterska & tandläkare. Kan varmt rekommendera!
Tack för din fina recension Ulrika! Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Varmt välkommen tillbaka!
Vänligen,
Nadja
Fantastisk upplevelse: Superbra, lugn & trevlig personal. Fin och fräsch lokal.
Fantastisk upplevelse: I had a very good experience. The team was really helpful, explained everything clearly, and made me feel comfortable. I feel great now. Thank you!
Hello,
Thank you so much for your feedback and the 5-star rating ⭐️. You’re always welcome back! Best regards, Matilda.
Fantastisk upplevelse: De tog hand om mig galant och slutresultatet på mina tänder blev jättebra! 10/10
Hejsan ,
Tack snälla för din feedback och för 5-stjärnor Du är alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Matilda.
Fantastisk upplevelse: De är snälla allihopa, särskilt Michele och Anita. Jag är väldigt nöjd. Bra service och bra bemötande från receptionen. De är riktigt professionella.
Hejsan ,
Stort tack för din fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande både av behandlare och reception och att du fått bra hjälp. Vi blir så glada över att höra om din upplevelse. Jag för självklart din fina feedback vidare till behandlare och kliniken. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Kan varmt rekommendera alla att boka tid hos Aqua Dental . Är man rädd för tandläkare Så boka in en tid hos Aqua Dental där kan man slappna man känner ingenting av obehag när dom jobbar Rekommenderar med varm hand Michele o hennes tandsköterska . Jag är supernöjd med alla undersökningar o hur resultatet blev så stort tack hälsningar Yvonne Braf
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback, vi blir så glada över att höra kring din upplevelse. Fint att du känner trygghet och att det inte känns lika jobbigt med besök hos tandläkaren längre ❤️. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bra service med stort engagemang och glädje,såg nästan fram mot besöken under denna resa Tack Michele, Karin, Tom och inte minst Alma med era respektive Wingman’s som betyder så mycket för slutresultatet
Hejsan ,
Stort tack för din fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande både av behandlare och reception och att du fått bra hjälp. Vi blir så glada över att höra om din upplevelse. Jag för självklart din fina feedback vidare till behandlare och kliniken. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Positiv upplevelse: Min inledande kontakt med personalen på Aqua dental i Enköping var mycket positiv - inte minst efter katastrofbehandlingen på Tandläkarhuset i Enköping. Då det visade sig att jag behövde ett ganska stort ingrepp, förstod en senior tandläkare att jag behövde behandlas av en specialist och jag blev remitterad till kedjans specialistmottagning i Uppsala. Jag är MYCKET nöjd med specialisttandläkaren Michele och hennes tandsköterska. Det kostade en del, men det blev jättebra!
Hej Karin!
Stort tack för din fina feedback, vi blir så glada att höra kring din upplevelse och behandlingen. Så kul att höra att behandlingen gick bra och att du känt dig väl omhändertagen. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sofia.
Fantastisk upplevelse: Super proffsiga bemötandet och utförandet från tandläkaren och tandsköterska. Trevlig miljö och jättesnäll personal. Jag varmt rekommenderar att ni anlitar detta företag.
Hej Pannos!
Stort tack för dina fina ord!
Vi blir verkligen glada över att höra att du är nöjd med bemötandet, behandlingen och miljön hos oss. Det betyder mycket för hela vårt team att du känner dig trygg och väl omhändertagen.
Tack för att du rekommenderar oss – du är alltid varmt välkommen tillbaka!
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: Detta var mitt första besök hos Michele och Tina(Uppsala) Ett hopplöst fall skriver detta. Jag har i över 40 år varit (och är forfarande) extremt rädd för tandläkare behandling. Två änglars tålamod är precis vad jag behövde idag. Det var proffsig och noggrann behandling. De förklarar steg för steg vad dom ska göra och varför och jag kände mig trygg fast min tandläkarskräck. Kände mig lättad och tacksam intill tårar för er bra vård och bemötande med respekt. TUSEN TACK! Högsta betyg från mig!
Hej!
Tack för din fina kommentar! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med ditt första besök hos oss i Uppsala och att Michele och Tina tog så väl hand om dig.
Vi ska absolut framföra dina fina ord till dem! Det värmer våra hjärtan att du kände dig trygg trots din tandläkarskräck. Vi på Aqua Dental jobbar hårt för att alla ska känna sig bekväma och välkomna hos oss.
Hoppas vi ses snart igen!
Ha en fin dag! ☀️
Vänligen, Amanda
Fantastisk upplevelse: Dr Parthena & Nurse Guher are super talented at their jobs and have done amazing work at curing my anxiety around dental treatment. I had a few bad experiences at different practices in the past and my oral health suffered because of this. I visited Aqua Dental in Uppsala due to a toothache which I had for a long time but held off getting treatment. Dr Parthena and Nurse Guher put my mind at ease with their knowledge and kind character and I have had many stress free treatments at this practice because of it. Thank you both again for your amazing work.
Thank you so much for your kind words!
We’re thrilled to hear that Dr. Parthena and Nurse Guher have helped ease your anxiety and made your treatments stress-free. It means a lot to us that you feel comfortable and well cared for at Aqua Dental Uppsala. We’ll be sure to share your lovely feedback with them. Thanks again for trusting us with your oral health! Best regards, Matilda.
Fantastisk upplevelse: Jag har varit patient på Aqua Dental i Uppsala i ca 1.5 år och är mycket nöjd med deras arbete och resultatet. Personalen är både professionella och mycket kunniga. Jag kände mig alltid trygg i deras händer och kan varmt rekommendera kliniken. Tack
Hejsan! Åh vad vi blir glada av att höra att du alltid känt dig trygg hos oss! Tusen tack för din fina feedback! ❤️ Du är alltid varmt välkommen tillbaka. Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Karin made an effort to put my anxiety at ease as I was nervous about my appointment. She was kind enough to switch to English as it was easier for me to communicate my concerns. I appreciated her willingness to discuss my dental issues and financial concerns in a clear and down-to-earth manner. She made me feel very comfortable as a patient. I will return in the near future for further treatment and I feel confident in her ability and expertise. I also had a positive interaction with Rosa the dental assistant and the receptionist at the front desk. Both were very friendly and helpful. The clinic is beautiful, modern and easy to access.
Hi K.Pal, thank you for your positive feedback.☺️
We are more than happy to hear that you are satisfied with your encounter and treatment. You are always welcome back whenever you need help in the future. Best regards, Sofia.
Fantastisk upplevelse: Jag har varit hos Michele Eklund och fått ett stort jobb gjort under 1 - 2 år. Jag är jättenöjd, kunde inte vara bättre. Min upplevelse: proffsigt, skickligt, trevligt och bra information hela tiden. Och mitt leende är så snyggt nu! Jag är så nöjd och glad att jag hittade hit. Varmt tack, Michele och Tina, för alla fina besök jag haft hos er!
Hejsan! Vi blir så himla glada av att höra att du är nöjd och fått bra information under hela processen! ❤️ Tusen tack för din fina feedback, vi uppskattar den massor Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss. Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Superbra!
Hejsan! Vad roligt att höra, tack snälla för din feedback! Du är alltid varmt välkommen tillbaka ⭐️ Hälsningar, Bella
Fantastisk upplevelse: Absolut den bästa och trevligaste personalen jag har träffat. Knappt man tänker på att man är hos tandläkaren när man är där.
Hej John!
Vilken otroligt fin feedback, tusen tack för den
Du är alltid hjärtligt välkommen till oss när du behöver och önskar vår hjälp. Ta hand om dig! Vänligen, Ellinore
Fantastisk upplevelse: Superfin klinik, fräscht och jättesnälla tandläkare!
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback. ⭐️ Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och klinik Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Super bra personal och jättenöjd med resultatet efter min tandställning
Fantastisk upplevelse: Jätte duktig!!
Hello Nilva!
Thank you so much for your feedback and for the 5 stars ⭐️. We hope to see you again!
Best regards,
Viktor
Negativ upplevelse: "Jag ringde dem för att boka en akuttid och informerade dem om att jag även var intresserad av en undersökning inför eventuella implantat. De sa att det inte var några problem och att de kunde ta hand om båda sakerna samtidigt. När jag kom till kliniken fick jag dock bara akutbehandling för den aktuella tanden, och de gjorde ingen undersökning av mina tänder inför implantat. Dessutom fick jag betala extra för akutbehandlingen, trots att de inte gjorde något förutom att titta på tanden. Jag är mycket missnöjd med bemötandet och känner mig lurad. Jag rekommenderar inte den här kliniken."
Hej Bahar,
Vi blir så ledsna av att läsa att du haft en negativ upplevelse hos oss. Det är jättetråkigt att läsa att du känner dig lurad och missnöjd med bemötandet. Din feedback är mycket viktig för oss och vi vill verkligen inte att du ska känna såhär.
På en akuttid betalar man för en delundersökning samt de åtgärder som utförs under besöket. Vi har ingen extra taxa för akuttandvård. Vi beklagar självklart om det blivit någon miss i kommunikationen vid bokning av tiden.
Vi vill ständigt förbättra oss och vi skulle därför gärna vilja prata med dig kring detta och se vad som har skett. Jag kommer därför ta ditt ärende vidare till vår Patientrådgivare som i sin tur kommer höra av sig till dig för vidare hantering. Vi är väldigt tacksamma för att du tar dig tid med detta. Vänligen, Tova
Fantastisk upplevelse: Alla är så himla trevliga och fina. Haft flera olika tandläkare och tandhygienister som hjälpt mig och mina döttrar. Alla har gemensamt att de är duktiga, trevliga och framförallt allt tydliga i vad de ska göra och utför det sedan mjukt och fint.
Hejsan!
Åh vi blir superglada av att höra om din upplevelse! Stort tack för din fina feedback! Du är varmt välkommen till oss om du behöver och önskar vår hjälp! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Otroligt proffesionellt ställe! Anders och Heidi var topp klass, rekommenderar starkt!
Fantastisk upplevelse:
Hejsan,
stort tack för din feedback Varmt välkommen tillbaka! Hälsningar, Bella
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal lugn och trevlig miljö mycket nöjd
Hejsan ,
Stort tack för din fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande Du är alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Tack för att ni har gjort att min tandvårdsrädsla har blivit tagen på allvar att den nu nästan helst försvunnit. Personalen är helt underbara oavsett vem man möter. En extra kram till Caroline för att hon har varit mest med mig och supportar mig genom hela detta tillsammans med tandläkaren Robert Nikol.Till Natascha som gör mig glad.Bäst Aqua personal med bästa klinikchef Senita Rosenberg. Kunde ni få stjärnor så skulle jag ger er alla stjärnorna på himlen.
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback, vi blir så glada över att höra kring din upplevelse. Fint att du känner trygghet och att det inte känns lika jobbigt med besök hos tandläkaren längre ❤️. Du är alltid varmt välkommen till oss! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Lisa är superbra!
Hej!
Tack snälla för din feedback! Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss! Hälsningar, Bella
Fantastisk upplevelse: Bra tandläkare
Hejsan,
Tack snälla för din feedback! ! Du är alltid varmt välkommen åter! Hälsningar, Bella
Fantastisk upplevelse: Super nöjd hittills, 46 veckor in i behandlingen!
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback ⭐️. Vad kul att höra att du är nöjd med vår service Lycka till med behandlingen! Du är alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Nya fräscha lokaler och trevlig personal. Jag är mycket nöjd med undersökningen utförd av Karina och Caroline
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback och 5-stjärnor. Vi blir så glada över att du trivs bra hos oss och med vår personal. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss. Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Supernöjd med min behandling. Från reception till behandlare guldvärda
Hej,
Tack snälla för din fina feedback! Vi blir så glada att höra att du har fått ett fint bemötande. Du är alltid varmt välkommen åter! ❤️ Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Älskar att komma dit.
Hejsan,
Åh vad glada vi blir av att höra att du älskar att komma till oss! Tack snälla för den fina feedbacken. Du är alltid varmt välkommen! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Fantastisk bra och mycket bra tandläkare i världsklass. Modernt och bra på alla sätt. Sååå nöjd / Niklas
Hej!
Stort tack för dina fina ord, vi blir så glada av att höra att du känt dig trygg och fått ett fint bemötande ⭐️❤️. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Stort tack för professionell tandvård och trevligt bemötande!
Fantastisk upplevelse: Otrolig service framförallt från Anders i receptionen
Hej,
Vad glada vi blir av att du fått ett fint bemötande! Du är alltid välkommen till oss igen! Vänligen, Bella
Fantastisk upplevelse: Mkt nöjd med både tandläkare och sköterska, kändes noggranna, intresserade, kunniga och framförallt väldigt lättsamma och trevliga vilket är skönt när man inte gillar att gå till tandläkaren
Hej! Tack för ditt förtroende! och högsta betyg Det gläder oss att höra att du kände dig väl omhändertagen av oss.⭐ Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Stort tack för professionell tandvård och trevligt bemötande från alla tandläkare tandsköterskor och tandhygienister.Kände mig trygg under besöken och bemött med vänlighet. Tack Karina, Ghazal,Tom och sist men inte minst Michele och Tina. Fantastiska. Mvh Charlotta.K-F.
Hej,
Stort tack för dina värmande ord och för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss! Det betyder mycket för oss att höra att du känt dig trygg och väl omhändertagen under dina besök. Vi är så glada att vårt team har kunnat bidra till en positiv upplevelse för dig och för högsta betyg. Alltid varmt välkommen! Vänligen, Ann-Therése ⭐
Fantastisk upplevelse: Hi! I really want to thank the two amazing dentist specialist Dr. Tom Guan and Dr. Michelle Eklund for the wonderful job they have done to me this year. Together with their beautiful Assistants Rosie and Tina. It's such a great honor to be as one of their patient in Uppsala. Dr. Tom Guan is a very good, kind and nice doctor. And he definitely understood my problem very well. On the other hand, Dr. Michelle Eklund is such a very good and kind doctor too. Hon är väldigt noga. Och båda är väldigt duktiga. Jag är supernöjd med dem❤️. I am so happy that they are my doctors. Because they are the Best Dentist Specialist❤️. From the bottom of my heart, I would liked to thank them again these 4 amazing people for the tremendous job they have done in my life. I miss them and I will never forget them. Thank so very much! And merry christmas to all of you
Hi!
Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We are truly delighted and grateful to hear that you feel satisfied and well cared for. Your appreciation means a lot to all of us, and it’s truly our goal to ensure every patient feels seen, heard, and safe in our care.
You are always warmly welcome back to us.
Best regards, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Toppenbra bemötande och behandling!
Hejsan,
Vad glada vi blir över att läsa att du blivit väl omhändertagen hos oss och för 5-stjärnor. Tack för betyget och för att du delar med dig av din upplevelse om ett toppenbra bemötande och behandling. Alltid varmt välkommen! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Professionellt, lugnt och trygghetsgivande bemötande!
Hej, vad fint att läsa att du är nöjd med vårt bemötande och kände dig trygg under ditt besök hos oss. Vi blir så glada! Tack för högsta betyg. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Jättebra och trevlig personal
Hejsan,
Tack för ditt omdöme och 5-stjärnor! Alltid varmt välkommen åter!
Vänligen, Ann-Therése
Positiv upplevelse: Bra service!
Hej, vad fint att du är nöjd med vår service och tack för 4-stjärnor. Alltid varmt välkommen. Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Stort tack till Bave, så fin service!
Hejsan,
Tack snälla för högsta betyg! Ditt omdöme värmer. Alltid varmt välkommen åter. Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Många duktiga tandläkare och tandsköterskor. Bara för att nämna några namn Tex Tdl. Michelle Eklund, Karina Rodriguez, Karin Eriksson och tsk Challe Noaksson Eklund och Caroline Jerrestål och flera andra trevliga personer som arbetar där. Sist men inte minst Mycket trevlig bemötande i receptionen av Anders Lilienberg. Jag hade en ond tand men också saknade flera tänder i underkäken men allt är lagat mycket proffsigt och jag är riktigt nöjd med mina tänder och mitt leende. Stort tack till Aqua Dental i Uppsala för en perfekt behandling av mina tänder. Abolghasem Saraj
Hejsan!
Stort tack för dina fina ord och högsta betyg, det blir vi så glada för ⭐️. Det värmer att du även tagit dig tiden att omnämna vår personal hos Aqua Dental Uppsala. Stort tack igen! Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Jag som är super rädd för tandläkarbesök har verkligen blivit omhändertagen! Stort tack till Reza, du är verkligen så bäst!! Rekommenderar ALLA att gå till Aqua Dental i Uppsala.
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback och rekommendation! Vi blir så glada över att höra kring din upplevelse. Fint att du känner trygghet och att det inte känns lika jobbigt med besök hos tandläkaren längre ❤️. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Jag kommer från Kalmar och har stora tandproblem. Jag har sökt hjälp i både Kalmar och Uppsala, folktandvården och privatklinik men de hänvisade mig vidare. Först när jag träffade Leg. Specialisttandläkare Protetik Michele Eklund fick jag hjälp. Hennes sällsynt tekniska skicklighet och hennes oerhörda erfarenhet hjälpte mig till ett stort lyckligt leende. Söker du en tandläkare i protetik, tveka inte kontakta Michele Eklund på Aqua Dental Uppsala. Hon är fantastiskt enastående och kompetent. Hon har hjärta, hjärna och omtanke för dina tänder. Hon kommer att ge dig möjligheten till att tugga mat tills din hundraårsdag! Gratulationer till Aqua Dental, Uppsala som fick henne och är en toppen specialisttandläkare! Varmt rekommenderad! Ps. Tandsjuksköterska Tina är verkligen nummer one. Hon är duktig som halv läkare. Michele och Tina jobbade tillsammans redan på Spec. Kliniken Oralprotetik Västra Ågatan 16 Uppsala. Här träffade jag dem för första gången sedan började de på alldeles nyöppnade Aqua Dental Uppsala. Jag kommer hit absolut för Michele och Tina's skull. Var rädd om ER ! ❤️
Hejsan ,
Stort tack för din otroligt fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande och bra hjälp. Vi blir så glada över att höra om din upplevelse. Hjärta, hjärna och och omtanke är verkligen nyckelord som vi strävar efter att hålla efter och förbättra varje dag. Jag för självklart din fina feedback vidare till behandlare och kliniken. Tack för ditt förtroende! Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Mycket proffsiga tandläkare. Utför arbete med utomordentligt resultat. Kliniken har väldigt fräscha och moderna faciliteter anpassad för människor med nedsatt rörlighet då det finns hiss samt dörröppnarknapp. Poäng 10/10 rekommenderas varmt.
Hej!
Stort tack för dina fina ord, vi blir så glada av att höra att du känt dig trygg och fått ett fint bemötande ⭐️❤️. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Uppsalas bästa tandläkare!
Hejsan!
Stort tack för dina fina ord, det blir vi så glada för ⭐️❤️. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Jätteduktiga personal och jag har fått ett gott bemötande och känner sig trygg.
Fantastisk upplevelse: My visit to Aqua dental Uppsala is always a great pleasure, the staff are very welcoming, from the reception to the Hygienist Alma, Specialists Michelle, Ingrid and Tom. Great Job!! Thanks
Hello,
Thank you for your great feedback ⭐️! And of course you’re always more than welcome back! Best Regards, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Fantastisk personal
Hej,
Vad glada vi blir för 5-stjärnor och feedback ⭐. Du är alltid varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Helt klart den absolut bästa tandkliniken i Uppsala . Jag har varit tandläkarrädd i hela mitt liv och har fått gått special program för att bli av med rädslan hos en annan klinik och det hjälpte inte så mycket , men så fort jag kom till Aqua Dental till bästa Michelle och Tina , så har min tandläkar rädsla försvunnit. Tina och Michelle är absolut bäst på deras jobb . Jag kan inte bli mer nöjd med Michelles och tina och aquadental, tack för att ni finns
Hejsan ,
Stort tack för din fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande av Michelle och Tina och att du fått bra hjälp.Vi blir så glada över att höra om din upplevelse. Jag för självklart din fina feedback vidare till behandlare och kliniken. Tack för att vi fått just ditt förtroende. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Ann-Therése
Fantastisk upplevelse: Proffsig behandling och bemötande
Hej, ⭐️
Åh vilka fina ord, så underbart att höra att du är nöjd med besöket och att allting gått bra på behandlingen . Vi hoppas att vi ses igen framöver ❤️. Alltid varmt välkommen! Vänligen, Sebastian
Negativ upplevelse: Vänd dig inte hit om du vill ha hjälp att lösa ett problem. Otroligt snorkigt och nedlåtande bemötande. Vänd dig istället till Folktandvården där du får ett proffsigt och serviceinriktat bemötande, även om de inte heller kunde lösa mitt problem.
Hej,
Det är så tråkigt att höra om din upplevelse hos oss. Vi vill gärna veta mer om vad som skett för att ha möjlighet att hantera det vidare. Vi vore tacksamma om du kontaktade vår Patientrådgivare på [email protected] eller 010-188 00 00 som kommer att hjälpa dig vidare. Vi hoppas få möjlighet att reda ut detta med dig! Vänligen, Tova
Fantastisk upplevelse: Michelle och hennes sköterska har verkligen det, även min tandläkar rädsla försvunnit ! Mycket noggranna positiva glada och ser helheten i tandvården ! Ser hela mej verkligen tog på allvar min rädsla för tandläkaren!!
Hej! Stort tack för dina fina ord och för den fina feedbacken Vad roligt att höra att din tandvårdsrädsla försvunnit. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Amanda
Negativ upplevelse: Jag håller helt med vissa recensenter att priset här är ganska högt. Jag går bara dit för en allmän kontroll. De gör ett röntgenfoto för alla mina tänder och gör en allmän kontroll av alla mina tänder och registrerar tillståndet. Gissa vad priset är? När jag ser kvittot blev jag lite chockad, 4003 sek efter avdrag från forsakringkassan. Jag såg också att priset här för vissa varor är två gånger det rekommenderade priset i kvittot. Även om tandkliniken betalar mer pengar för hyran på grund av stadskärnan är priset riktigt högt... Om du inte är rik rekommenderas inte denna plats.
Hej!
Tack snälla för din feedback. Tråkigt att höra om att du känner dig missnöjd med våra priser.
Våra priser utgår från de åtgärder som görs under besöket. Vi ligger sammantaget något över den offentliga tandvårdens priser men erbjuder därför vård hos några av landets främsta specialister och tandläkare med i snitt 20 års erfarenhet. Vi finns tillgängliga 365 dagar om året och debiterar inte någon helg- eller kvällstaxa. Våra delbetalningslösningar är förmånliga och går att nyttja på alla våra behandlingar.
Däremot tar vi alltid våra patienters upplevelser och feedback på största allvar då vi ständigt strävar efter att bli bättre. Jag har därför fört din feedback vidare till vår Patientrådgivare som kommer att kontakta dig för vidare hantering. Vi är självklart tacksamma för att du tar dig tid med detta. Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Jag är mer än nöjd med mitt besök, jag fick chansen att ha Bave Tawfik som tandläkare. Supernöjd med mitt besök och blev exceptionellt bra bemött. Kommer välja denna kliniken trots den extra pendlingen. Skulle varmt rekommendera denna klinik!
Hejsan ,
Stort tack för din fina feedback! Så härligt att höra att du fått ett fint mottagande av behandlare och att du fått bra hjälp. Vi blir så glada över att höra om din upplevelse. Jag för självklart din fina feedback vidare till behandlare och kliniken. Alltid varmt välkommen åter!
Vänligen, Amanda
Negativ upplevelse: Tycker de är väldigt dyrt hos er fick betala 4500 för att laga 1 tand , som inte är helt 100 / Marianne
Negativ upplevelse: Omotiverat dyrt (dvs galet dyrt). Inte särskilt trevliga heller.
Hej!
Tack snälla för din feedback. Tråkigt att höra om att du känner dig missnöjd med våra priser.
Våra priser utgår från de åtgärder som görs under besöket. Vi ligger sammantaget något över den offentliga tandvårdens priser men erbjuder därför vård hos några av landets främsta specialister och tandläkare med i snitt 20 års erfarenhet. Vi finns tillgängliga 365 dagar om året och debiterar inte någon helg- eller kvällstaxa. Våra delbetalningslösningar är förmånliga och går att nyttja på alla våra behandlingar.
Däremot tar vi alltid våra patienters upplevelser och feedback på största allvar då vi ständigt strävar efter att bli bättre. Jag har därför fört din feedback vidare till vår Patientrådgivare som kommer att kontakta dig för vidare hantering. Vi är självklart tacksamma för att du tar dig tid med detta. Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande och otroligt professionella, Alma är den absolut bästa tandhygienisten jag har haft och satte en ny standard för min del.
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback, vad härligt att höra att allting gått bra och att du är nöjd med besöket. Jag tar självklart dina fina ord vidare till behandlare också⭐️! Du är alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Supergulligt gäng! Alltid bra bemötande. Hygienen e topp notch
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback. ⭐️ Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och fick ett fint bemötande på klinik. Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Samtliga på AquaDental Uppsala är kunniga och riktigt trevliga. Jag är supernöjd med min tandreglering jag gjort hos Sarit! Rekommenderas varmt!
Negativ upplevelse: De gör ett bra jobb, men! Glöm aldrig att kontrollera kvitto ifall dyker upp dolda oväntade kostnader utan ditt medvetande. De försöker men du måste vara vaken!
Hej,
Tack för din feedback, väldigt tråkigt att läsa om din upplevelse. Det är väldigt viktigt för oss med all feedback och vill ständigt förbättra oss. Vi vill därför gärna prata med dig kring detta och se vad som har skett. Jag kommer därför ta ditt ärende vidare till vår Patientrådgivare som i sin tur kommer höra av sig till dig för vidare hantering. Vi är väldigt tacksamma för att du tar dig tid med detta. Vänligen, Tova
Fantastisk upplevelse: Jag tycker att denna behandling har varit väldigt bra jag har fåt väldigt bra hjälp ock de har alltid gott att få tag i någon om jag skulle behövt hjälp. Dem har informerat bra om hur allt med behandlingen ska fungera och hur lång tid som de skulle ta och jag är nöjd med behandlingen.
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback, vi blir så oerhört glada över att höra kring din upplevelse och behandling. Så kul att höra att behandlingen gick bra och att du känt dig väl omhändertagen. Alltid varmt välkommen åter!
Vänligen,
Viktor
Positiv upplevelse: Väldigt nöjd
Hej!
Stort tack för din feedback och för 4-stjärnor. Du är alltid varmt välkommen åter!
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: Behövde specialistvård och fick tid inom 2 veckor hos Tom för att sätta implantat. Det visade sig vara mer komplicerat men kliniken har alla specialiteter under samma tak, jag fick hjälp snabbt och effektivt. Otroligt tacksam.
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback och 5-stjärnor. Vi blir så glada över att du trivs bra hos oss och med vår personal
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: Personligt och proffsigt bemötande. Man känner sig säker, trygg och omhändertagen. Jag är oerhört nöjd med Allt och ALLA. En extra ros till min bästa tandläkare Michelle ❤
Hej! ⭐️
Åh vilka fina ord, så underbart att höra att du är nöjd med besöket och att allting gått bra på behandlingen . Vi hoppas att vi ses igen framöver ❤️.
Alltid varmt välkommen!
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: Jag letade en s-tändläkare och frågade om en som kan persiska också. Sen jag kunde träffa dr. Hedyeh Setayesh. Det var fantastisk att jag kunde träffa henne. Vi är så tacksam av Aquadental och speceiell dr. Setayesh.
Fantastisk upplevelse: Har gått hos tandhygienisten Alma för årliga fix och polering, hon är topp. Kliniken är superfräsch också!
Fantastisk upplevelse: Var och träffade tandläkare Michele som gav mig nya tänder så nu kan jag tugga ordentligt och min livskvalite är bättre än någonsin, tack alla inblandade!
Hej, ⭐️
Åh vilka fina ord, så underbart att höra att du är nöjd med besöket och att allting gått bra på behandlingen . Vi hoppas att vi ses igen framöver ❤️. Alltid varmt välkommen! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Jätte nöjd med behandling hos både tandläkare o tandhygienist
Hej, ⭐️
Åh vilka fina ord, så underbart att höra att du är nöjd med besöket och att allting gått bra på behandlingen . Vi hoppas att vi ses igen framöver ❤️. Alltid varmt välkommen! Vänligen, Sebastian
Fantastisk upplevelse: Jag har haft förmånen att ha Michele Eklund på Aquadental som tandläkare vid byte av mina framtänder till nya kronor samt justering av tandköttet på ena tanden. Michele är otroligt kompetent och noggrann, vilket gav ett fantastiskt resultat! Jag är väldigt nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Michele och hennes kollegor!
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback, vad härligt att höra att allting gått bra och att du är nöjd med besöket. Jag tar självklart dina fina ord vidare till behandlare också⭐️! Du är alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Sebastian
Positiv upplevelse: På Aqua Dental expertis och trygghet för att få tänderna fixade. Toppen! Gott kaffe vid varje besök.
Fantastisk upplevelse: Så trevligt och proffsigt bemötande! Fina lokaler och lätt att boka tid. Rekommenderar!
Fantastisk upplevelse: Very good service . Would recommend it to everyone.
Hi there!
Thank you for your feedback and for the 5-stars ⭐️❤️. Always warmly welcome back!
Kind regards, Tova
Fantastisk upplevelse: Fantastisk service och mycket professionellt bemötande. Världsklass!
Hejsan!
Tack snälla för din fina feedback. ⭐️ Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och fick ett fint bemötande på klinik. Alltid varmt välkommen åter!
Vänligen,
Tova
Fantastisk upplevelse: Bästa bemötande man kan få. Proffsig personal . Reza är kanon
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback och 5-stjärnor. Vi blir så glada över att du trivs bra hos oss och med vår personal. Vi är så tacksamma av att du kommer tillbaka till oss varje år. Vi ser redan fram emot nästa!
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: Efficient and professional
Hello ,
Thank you so much for your feedback and for the 5 stars ⭐️. You’re more than welcome back!
Best regards,
Tova
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt empatiskt och gott bemötande och omhändertagande
Hej, ⭐️
Åh vilka fina ord, så underbart att höra att du är nöjd med besöket och att du känt dig väl bemött . Vi hoppas att vi ses igen framöver ❤️. Alltid varmt välkommen!
Vänligen,
Tova
Fantastisk upplevelse: I am very impressed and couldn't be more happy about Aqua Dental. First I had a root treatment done by Karin Eriksson with a very modern equipment and completely painless, beside that she was always very kind and made me feel very comfortable! After that, I was sent to the hands of Michele Eklund, a prosthetic specialist, to replace a prothesis. Michele without any doubt, was the best dentist I ever had. She is a perfectionist and her attention to details is almost obsessive. She is also a very kind person and I am very glad for what she has done to me. Thank you Aqua Dental Uppsala.
Hi Adriana! ❤️
Thank you very much for your great feedback, how lovely to hear that everything went well and that you are satisfied with your visit. I will even make sure to pass on your kind words as well. And of course you’re always more than welcome back! Best regards, Kayla
Fantastisk upplevelse: Bättre specialisttandläkare än Michele Eklund kan Du inte finna. Bästa diagnos, behandling o framför allt resultat - jag blev en ny människa efter mötet med Michele o hennes medarbetare. Dessutom hade vi trevligt hela tiden.
Hejsan!
Stort tack för din fina feedback, vad härligt att höra att allting gått bra och att du är nöjd med besöket. Jag tar självklart dina fina ord vidare till behandlare också⭐️! Du är alltid varmt välkommen åter!
Vänligen,
Viktor
Fantastisk upplevelse: 5/5. Jättebra tandläkare! Nöjd med allt, tog hand om mig väl, osv. Inga klagomål.
Hejsan Simone!
Stort tack för din feedback och för 5-stjärnor. ️⭐ Alltid varmt välkommen åter! Vänligen, Kayla
Lämna din recension om Aqua Dental - Tandläkare Uppsala:
Aqua Dental - Tandläkare Uppsala visas i följande listor:
Andra tandläkare som kan intressera dig
Samaritentandläkarna
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en tandklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.