Aqua Dental - Tandläkare Linköping

Sankt Larsgatan 33, 582 24, Linköping

I centrala Linköping, på Sankt Larsgatan 33, hittar du Aqua Dentals tandvårdsklinik. Här har vi ett brett tandvårdsutbud, engagerad personal och erbjuder hållbar tandvård med hög kvalitet. Öppettiderna på kliniken kan variera så om du vill titta förbi oplanerat uppmanar vi dig att ringa i förväg. Vi ser fram emot att träffa dig. Varmt välkommen!

Öppettider

  • sunday: (closed)
  • monday: 7h-19h
  • tuesday: 7h-19h
  • wednesday: 7h-19h
  • thursday: 7h-19h
  • friday: 7h-16:30
  • saturday: 10h-15h

Tjänster och Behandlingar

Tandvårdsakut

Aqua Dental - Tandläkare Linköping: Omdömen

4.4/5 (127 Omdömen)
Ivanna Vanessa Publicerad den Google 2 days ago

Fantastisk upplevelse: ​Ett stort tack till min tandläkare Alice för ett fantastiskt omhändertagande! Du visade en enorm lyhördhet och professionalism när vi påbörjade behandlingen av mina tänder. Det kändes väldigt tryggt och proffsigt.

Annabella Alsamarae Publicerad den Google 2 days ago

Negativ upplevelse: They treated my mother soo bad the worst bridge ever for two years !! She kept waiting and going to the doctor to fix the bridge right he kept blaming the lab for not doing the bridge right shape and size even after complaining to the clinic administrative took them six months of calls and emails and meetings to give us a half of what was paid and did nothing to the doctor who did everything wrong and gave my mother a depression the whole experience was just a scam

tuulikki husu Publicerad den Google 2 weeks ago

Fantastisk upplevelse: Helt underbara Tack att ni finns

Hanna Bristav Publicerad den Google 1 month ago

Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande av all personal, särskilt min tandläkare Firas + tandsköterska samt tandhygienisten Kickan. Skulle rekommendera dem alla dagar i veckan.

Nour Jm Publicerad den Google 1 month ago

Fantastisk upplevelse: Jag rekommenderar verkligen kliniken speciellt Firas och Gerg. De är mycket professionella, trevliga och får en att känna sig trygg som patient. Bemötandet var vänligt och respektfullt och de tog sig tid att lyssna och förklara på ett tydligt sätt.

benjamin abrahamsson Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Tack så mycket till Mariam för att hon hjälpte mig med min onda tand, trots tandläkarrädsla så kände jag mig väldigt trygg med henne och allt var väldigt proffesionellt

Niko E Publicerad den Google 2 months ago

Negativ upplevelse: Sökte tandvårdsförsäkring/frisktandvård från första besöket, men blev vilseled till att gå på vanliga kontrollbesök i flera år där man tog betalt för bl.a. rådgivning trotts att jag inte fick någon rådgivning. Jag har idag löst frisktandvård hos en annan tandvård efter bara ett besök och har nu insett att Aqua Dental dessvärre utnyttjar och mjölkar sina kunder på pengar. Dem är i övrigt trevliga och kunniga, men det är aldrig kul att bli utnyttjad.

Sajjad Al-maliki Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Mariam är Queen❤️

Sajjad Qasim Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Mariam är den bästa av dem bästa som bara finns, väldigt försiktig, hade fobi och trodde aldrig jag skulle dra ut min visdomstand, hon är en sån drottning

Erken Norlun Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt snäll personal. Hade behandling av Daniel, kan inte bli bättre

Manar Zaki Publicerad den Google 2 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag vill ge ett stort tack till Henrik och Mariam! Jag behövde dra ut en visdomstand pga tomrum i käkbenet och var nervös inför ingreppet. Men hela upplevelsen överträffade verkligen mina förväntningar. Operationen gick smidigt och läkningen ännu smidigare, helt utan komplikationer. Jag kan varm rekommendera bägge för tandvård eller käkkirurgisk vård

Favor Kanu Publicerad den Google 3 months ago

Fantastisk upplevelse: Vill bara säga ett stort tack till Daniel för ett fantastiskt bemötande och otroligt professionellt arbete! Trots att min kropp inte riktigt ville ta bedövningen och jag därför kände mer än väntat, gjorde Daniel verkligen sitt allra bästa för att jag inte skulle ha ont. Han var lugn, tålmodig och väldigt professionell hela tiden, och såg till att jag kände mig trygg genom hela behandlingen. Rekommenderas varmt till alla som söker en tandläkare som verkligen bryr sig om sina patienter!

Johan Vieweg Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Bästa och vänligaste tandläkaren i Linköping. Effektiv undersökning där jag behandlades väl!

Marike Christensen Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Toppen

Berit Bylund Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Det är ett jättebra team som arbetar här. Jag är så nöjd.

Anja Mistrén Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt trevligt mottagande av både tandsköterska och tandläkare mariam! Kände mig väl omhändertagen!

Mustafa Mohammed Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Jättebra bemötande av dr. Mariam och hennes kollega Marwa. Fick snabbt tid och fick behandling för min främre tand som hade gått sönder.

Andreas Midestad Publicerad den Google 4 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande, hela vägen från receptionen, till personalen som genomförde undersökningen, och tillbaka till receptionen igen. Jag har gått hit de senaste 5 åren, och kan verkligen rekommendera Aqua Dental. Och skulle ni ha turen att få Mariam som tandläkare, då behöver ni inte vara oroliga, hon kommer ta väl hand om er.

Amir Ali Publicerad den Google 5 months ago

Fantastisk upplevelse: Var hos en jätte duktig tandläkare, Mariam

Glenn Tillberg Publicerad den Google 5 months ago

Fantastisk upplevelse: Fräscha lokaler, professionell och klanderfri behandling med väldigt trevligt bemötande och inlyssnande personal, har gjort många typer av behandling här från hål, extraktion, käkkirurgi och implantat/stifttand mm. Alltid 100% nöjd, rekommenderas varmt!

Nejra Imamovic Publicerad den Google 5 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag är så otroligt nöjd med Aqua Dental och framför allt med Daniel. Han är fantastiskt duktig på att förklara steg för steg vad han gör och varför, vilket gör att jag känner mig helt trygg i tandläkarstolen. Det är dessutom alltid lätt att få tid och man möts alltid av ett så fint bemötande. Rekommenderas varmt!

Kaya B Publicerad den Google 5 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag gjorde en tandrengöring hos Daniel. Han var mycket vänlig, professionell och noggrann. Stort tack!

Damir Cehic Publicerad den Google 6 months ago

Negativ upplevelse: Vid ett besök hos denna tandläkarmottagning skadades ett klädesplagg av blekmedel. Därefter följde en utdragen och ifrågasättande hantering av ersättningsfrågan. Trots att relevant underlag lämnades in möttes man av misstro och försök att minimera ersättningen, snarare än ansvarstagande. Istället för en professionell lösning upplevdes dialogen som onödigt krånglig och respektlös mot patienten. Att behöva argumentera för ersättning för en skada som uppstått i vårdsituationen är inte rimligt. Kan tyvärr inte rekommendera mottagningen utifrån hur detta hanterades.

Irma Lindmark Publicerad den Google 6 months ago

Fantastisk upplevelse: Helt perfekt. Underbar sköterska som informerade om munhälsa, tandfickor, tandsten och om den nya tandvårdsreformen som träder i kraft 1 januari 2026.

Kaj Molin Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: “En ansvarsfull tandläkarefirma. De lämnar till remiss när det behövs vid svåra fall, vilket visar att de sätter patientsäkerheten högst. Bemötandet är trevligt och professionellt, och jag känner mig trygg med att de prioriterar kvalitet framför genvägar.”

Roger Hyll Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Snabbt smidigt Mariam är en mycket bra tandläkare

Torbjörn Johansson Publicerad den Google 7 months ago

Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och mycket bra utfört arbete. Alltid tillgängligt.

Stefan Zalavary Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Snabba åtgärder, mindre väntetider och trevligt bemötande.

George Kaydi Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Tack för professionellt bemötande av tandläkare Balsem och tandhygienist Daniel. Rekommenderar starkt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Sigster Publicerad den Google 8 months ago

Fantastisk upplevelse: Kort och enkelt ett toppen ställe, dom jobbar verkligen för att göra kunden nöjd. På alla sätt. Trevligt bemötande både i receptionen och i stolen ⭐ Har hittat min nya permanenta tandläkar klinik kan jag lova

Fia Nilsson Publicerad den Google 9 months ago

Fantastisk upplevelse: ”Tandläkaren för dig som inte gillar tandläkare” beskriver exakt mitt besök hos Daniel. För en tjej med tandläkarrädsla kunde ingen fått mig mer bekväm & lugn. Toppen service!! Kommer absolut gå tillbaka.

Charlotta Bendz Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Jag har varit hos många tandhygienister, men ingen har varit lika bra som Daniel. Rekommenderar starkt! ⭐️

Elisa Pereira Olivares Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Lugn och harmonisk, med många trevliga människor som möter en omsorgsfullt.

Sofia g Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Mariam is the dentist I’ve ever had! All the staff there are incredibly nice! :) At my first appointment, I was so anxious I actually cried, and she handled it with so much empathy and was kind, patient, and reassuring. She’s incredibly social and warm, and actually builds a real, personal relationship with you instead of just rushing through the visit. She did a root canal for me and somehow made it less scary and more comfortable than just general checkups I’ve had with other dentists. If you’re scared about going to the dentist or just want someone who’s both amazing at their job and a genuinely good human being, Mariam is the one!

Anna Svahn Publicerad den Google 11 months ago

Fantastisk upplevelse: Otroligt nöjd med bemötandet. Service & omtanke. Vill verkligen rekommendera. Mariam & Simel - ni är fantastiska!

Emelie Kihlgren Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jätteproffsigt och bra bemötande av Mariam och Ali!

Rebecka Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mycket bra bemötande och professionellt utfört arbete. Tack Daniel! Rekommenderar starkt!

Emma Hjärtström Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Träffade Daniel idag. Superbra !! Bara positivt !

Michaela Svensson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Iman är oroligt försiktig, lyhörd och gör ett fantastiskt jobb!

Selena Goman Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande av Daniel och Mariam och fantastisk service. Rekommenderar starkt!

Erik Lind Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkaren jag varit hos, Miriam tror jag hon hette. Hade en tand som var trasig, som jag senare fick värk i. Hittade en tid akut hos aquadental. Blev väldigt proffsigt bemött av Miriam. Hade bestämt mig för att dra ut tanden, men Miriam övertalade mig att tänka en gång till. Jag tänkte en gång till och det ångrar jag inte. Allting slutade med en rotfyllning. (Jag har tandläkarskräck). Hela processen med rensning och rotfyllning gick som en dans utan smärta eller ångest =) tack för en förbättrad tandläkaruppleves än alla tidigare gånger.

Mohamed Dawil Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Professionellt bemötande av tandhygienist Daniel.

Peder Andesson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Perfekt service !

Linnea Löfling Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Väldig bra upplevelse, kompetent personal

N F Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mariam Zaki, väldigt duktig och ambitiös tandläkare. Har haft henne 2 ggr och hon är alltid trevlig och professionell. Väldigt hjälpsam och gör det där lilla extra, tar sig tid att förklara och gör verkligen sitt yttersta så att man inte förlorar högkostnadsskyddet. Jag hade en dag kvar innan det gick ut. Hon ändrade om i sitt schema så att jag skulle hinna få min behandling inom tidsramen. Stort tack! Här får man professionellt bemötande och trevliga personal!

Linus Jansson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: En jättetrevlig tandläkarmottagning som tar hand om sina patienter. Extra tack till både Daniel och Balsem som tog hand om min mun och hjälpte mig med tandvärdsbidraget.

Charlotte Karlsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Tack Mariam och Ahmed för snabb, smärtfri och professionell tandvård! Stort tack också för ert trevliga och lugna bemötande. Kan rekommendera alla att gå till er. //Charlotte

Dmytro Kostiuk Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Jag bokade en tand undersökning bara pga jag såg en annons på nätet där de erbjöd den gratis. Sedan fick jag ändå en faktura som behövde betalas. Mitt önskemål var att skaffa den traditionella räls tandställning och detta har jag påpekat flera gånger, men de lyssnar inte. Då när jag kom till konsultationen (skulle kosta 1000kr) angående tandställning upptäcks det att de sysslar enbart med Invisalign plastskenor som jag absolut ville inte ha. Dessutom var bemötandet i icke lugn form

Ellie Ellie Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Helt fantastisk personal och super resultat!

Anna Eriksson Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Otroligt trevligt bemötande! Men jag tänker inte gå dit mer då jag fick faktura trots att jag avbokat tiden på telefonsvarare, vilket dom förnekar. Jag har spenderat mycket pengar på denna klinik och här anser jag dom borde varit tillmötesgående istället för att begära en skärmdump vilket inte fanns kvar i telefonen så långt efter. Min uppfattning blir att det handlar mer om pengar än att värna om patienternas bästa, tyvärr!

Celina Markusson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag vill verkligen tacka tandläkarteamet Mariam och Ahmed för deras fantastiska bemötande. De var båda otroligt lyhörda, snälla och väldigt tillmötesgående. Jag kände mig så trygg under alla besök och deras proffsiga och varma sätt gjorde verkligen skillnad. Kan varmt rekommendera dem till alla!

Felix Jäderstig Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig personal och bra!!

Eric Leif Adolfsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Alltid lika nöjd när man har varit hos Kickan Elisabeth. Visar noggrant och är försiktig. Mycket bra bemötande! Väldigt nöjd!

Anna Johansson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Super profssig och trevlig bemötande rak och tydligt med kostnad och behandling. Mariam är en profssig och kunnig tandläkare.

Daniel Almela Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Rekommenderar starkt! Stort tack till bästa tandhygienisten Daniel!

johannes youssef Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Professionellt bemötande av tandhygienist Daniel Mirou

Warren Bwanika Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: 10/10 service av Mariam och Ahmed

Anna-Maria Rosca Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mycket bra bemötande, trevlig personal. Killen (förlåt, jag glömde ditt namn) i receptionen är supertrevlig. Fem ⭐️ av fem.

Sabrina A. Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Alltid bästa bemötandet! Rekommenderar starkt Kickan.

Kenneth åkerstrom Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Snabbt och effektivt

Issa N Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Very good

Nadja Wedekind Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bästa Alice!!!! Ödmjuk, lyhörd och alltid super trevlig!

Jessica Sjödell Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Världens bästa tandhygienist!

Wisam Goro ܘܝܣܐܡ ܓܘܪܘ Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Hej Alla ! Jag rekommenderar att det är väldigt Bra Tandläkare och med bra personal som jobbar där... fin kundbemötande och service.. 100%. Jag själv och min familj är väldigt nöjda och tacksam att AQUA finns. Vi, med Dem gör Sverige gladare med Smiles

Fowsiya Guled Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag vill tacka tandläkare Mariam och sköterskan Ahmed för ett bra jobb och samarbete!

Liane Jonstad Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Så fin lugn miljö o trevliga , var hos Mariam Ahmed o hennes skötare, som lugnade mig o min rädsla för tandläkare

Olle Ericsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Ett stort tack till Tandläkaren Mariam och Ahmed för ett alltid lika professionellt utfört arbete och vänligt bemötande.

Annelie Holm Bernhardsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Den absolut bästa tandläkare jag haft. Så fint bemötande. Proffsigt smärtfritt och lugnt. Hela kliniken är väldigt positiv och inger ett harmoniskt inre lugn. Iman är mycket duktig och Simel och han är ett superteam. Så glad att jag hittat er

Anas Obisi Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag va hos Mariam & Ahmed för en inflammerad tand. De va jätte professionella, snabba och visst exakt vad som skulle göras. På kontrollen upptäckte de mer grejer och de fixade det helt gratis. Rekommenderar starkt!

Lasse Nachtweij Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Daniel gjorde ett grymt bra jobb, extremt noggrann!

Tanja Persson Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Oproffsiga och dåligt bemötande – Undvik! Jag fick en lagning på en framtand här, men efter bara sex månader lossnade fyllningen och tanden blev gul. När jag kontaktade dem för att få det åtgärdat bemöttes jag otrevligt i telefon. Personalen tjafsade med mig och antydde att jag var oförskämd bara för att jag frågade om garanti. Istället för att ta ansvar fick jag betala fullt pris igen. Känns oseriöst och oproffsigt. Rekommenderar verkligen att man går till en annan tandläkare om man vill slippa sånt här strul!

Linn Thonérfelth Publicerad den Google 1 year ago

Positiv upplevelse: Hade en väldigt bra upplevelse av Aqua Dental. När jag dragit ut en visdomstand fick jag en nogrann genomgång över hur läkningen kommer kännas och vad man ska vara uppmärksam på. Nästa dag hörde sig tandläkaren Mariam av sig om hur jag mådde, det kändes väldigt omtänksamt. Över lag kändes hon väldigt vänlig och kunnig. Även tandsköterskan Ahmed gav ett gott bemötande. Det enda jag kände var att det hade varit bra att få ett litet blad om hur man ska sköta sin bettskena på bästa sätt efter att man fått den, då jag tyckte den informationen gick lite fort. Några olika tandkrämer som funkar med bettskena hade varit bra att inkludera också! Det är också väldigt lätt att boka tid och man får en tid väldigt tätt inpå. Det är ett stort plus!

Rae Bogy Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Excellent dentist with caring and professional staff. I am happy to have found this dental clinic after numerous bad experiences with other Swedish clinics. I was welcomed to my initial consultation by Ahmed, whose calming presence helped ease my nervousness. He was concise, kind and gave clear instructions. I then met with the dentist, Mariam. She was very patient and knowledgeable - she made me feel like I was in good hands. I have now returned from a deep cleaning appointment with Daniel. I expected to be tortured, but was pleasantly surprised by his efficiency and gentleness. I left with my teeth cleaner than they have been in years! Thank you!!

Ludvig Berghagen Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Absolut bästa tandläkarupplevelsen jag upplevt. Trygg, pedagogisk och extremt noggrann. Alla tandläkare borde vara som Daniel!

Markus Larsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag träffade Ahmed och Mariam De var väldigt fördomsfria och enkla att kommunicera med. De gav bra tips som jag kommer använda mig av framöver, samt svarade på alla mina frågor. Jag är mycket nöjd med mitt besök!

Edsie Delux Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bra, lugnt, ren, och väldigt väldigt bra bemötande tackar Mariam & Ahmed bra jobbat

Erik Tinnervall Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bra öppettider. Trevlig personal. Kommer tillbaka igen!

Zala Gadirli Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Idag har jag varit hos tandläkarna Maryam och Ahmed. Under hela mitt liv har jag varit rädd för att gå till tandläkaren, men Maryam och Ahmed är så professionella i sitt arbete och har en lugn och härlig personlighet. Tack vare dem känner jag mig verkligen i trygga händer. Jag är supernöjd och glad över att ha så fina tänder nu. Stort tack till bästa Maryam och Ahmed!

Cone Loli Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Elisabeth kickan är den snällaste omtänksammaste tandhygienist jag har träffat.Tack för all hjälp största rosen till dig/ Isabella

Jonna Gustafsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Helt klart bästa bemötandet jag någonsin fått hos tandläkaren! Bästa Mariam & Ahmed som tog så väl hand om mig vid besök. Oerhört lyhörda och förstående! Jag kommer aldrig glömma er vänlighet! Tack! Ska jag gå till tandläkaren så är det till er jag kommer! /Jonna

Annika Rådeström Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Ahmed som assisterande när jag tog bort en tand gav ett personligt, närvarande och lugnt intryck. Han la vänligt en hand på min axel precis när det behövdes. Och påmindes om att andas rätt. Han är på helt rätt arbetsplats och som gjord för att jobba med människor. Proffsigt bemötande av tandläkaren Mariam i Linköping vid utdragande av tand. Informativ, lugn och trevligt . Förtroendeingivande och det kändes att hon hade erfarenhet av det hon gjorde.

Anila Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag vill uttrycka min tacksamhet för det fantastiska omhändertagande jag fick hos tandläkaren Mariam. När jag hade akuta problem och var i stor smärta, ordnade Mariam snabbt en tid och gav mig omedelbar hjälp, vilket verkligen var en lättnad. Hennes professionalism och omtänksamma bemötande fick mig att känna mig trygg och omhändertagen från första stund. Jag vill också ge ett stort tack till de tandsköterskor som tog hand om mig med sån värme och empati under hela besöket. Att bli mött av så kunnig och omtänksam personal gjorde verkligen skillnad för mig. Tack så mycket!

Omzay Sohna Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag var hos tandläkare Mariam och fått toppenbehandling trots min tandläkarrädsla!

Frida Thomsen Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd! Jag var hos tandläkare Mariam och tandhygenist Daniel. Väldigt trevligt och professionellt bemötande, och tog hand om mina tänder på ett mycket bra sätt. Rekomenderar starkt.

Stephanie ”Cealestis” Cealestis Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Tandhygienist Daniel hade så proffsigt och trevligt bemötande, väldigt noggrann och mycket nöjd med besöket trots bokning samma dag!

Amro Alaswad Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: De handlade inte öppet med mig och lurade mig. Deras service var dålig och deras priser var höga. Du bör akta dig för dem. Jag rekommenderar dem inte alls

shilan A Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jag har varit hos tandl. Mariam Zaki; först och främst, riktigt bra patientbemötande, väldigt lättsamt och trevligt. Tandläkarbesök är inte särskilt roliga att gå på även om man inte är tandvårdsrädd, men hos Mariam kändes det ingenting och tiden gick så fort. Dessutom är hennes händer så lätta, effektiva och snabba! Rekommenderar just henne starkt.

Benjamin S Publicerad den Google 1 year ago

Negativ upplevelse: Hade tid kl 12 i Linköping för en såkallad "lättare Tandblekning" som ni tydligen kallar för airflow inkl rensning av tandsten samt undersökning.. Anmälde mig i receptionen 5-10 minuter före mitt besök. Satt i väntrummet i över 30 minuter innan jag faktiskt togs emot och leddes in i ett rum. Det första tandhygienisten säger är "jaaaha, du har bokat en undersökning ser jag".. - Nej, Tandblekning hoppas jag... "Det finns ingen Tandblekning som kostar 695 kr.. Det kostar 3000 kr blablabla" - Enligt reklamen var det tandblekning.. Även av er säljare då är det ju falsk marknadsföring "Det är ingen Tandblekning, det kan i bästa fall ta bort lite missfärgningar och jämföras med en högtryckstvätt av bilen! Det fräschar endast upp tänderna!" Jag svarade med tystnad och besvikelse vilket tandhygienisten märkte och lovade att det skulle framföras till huvudkontor och att jag skulle få en rabatt på 500 kr vid mitt nästa inplanerade besök (om jag valde att göra en riktig Tandblekning via er...) Hon frågade om jag fortfarande ville genomföra det och till slut kände jag skitsamma jag är redan här.. Men egentligen var jag redan irriterad på att fått vänta 30 minuter och nu inse att det inte ens skulle bli en riktig tandblekning... Några bilder togs av tänderna för att sedan ytterligare 5 minuter skulle gå innan en riktig tandläkare faktiskt var på plats i rummet.. Denne utvärderade läget i munnen och gjorde en snabb muntlig genomgång över hur läget såg ut. Ett hål i en tand och ganska mycket tandsten. Mer än så gjordes ej. Hon tyckte att airflow inte skulle kunna genomföras och att all min tandsten skulle ta 45 minuter för att få bort.. Gav kostnadsförslag på återbesök och lagning av tanden på över 3000 kr. Jag kände mig lurad, besviken och irriterad på nytt. Oerhört oseriöst. Jag fick alltså varken airflow eller rensning av tandsten... Utan egentligen bara en vanlig undersökning maskerad som det övriga vore inkluderat... Kunde lika gärna gått till folktandvården om jag ville vänta 30 minuter i ett väntrum för att sedan få en sedvanlig undersökning! Värdelöst, kommer inte besöka igen.

tala toto Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Bästa bemötande och behandling med tandhygienist Daniel, jag är supernöjd

Johanna Nilsson Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Daniel var riktigt bra. Jobbade snabbt men frågade alltid så att allt var ok för mig med tandläkarskräck.

Abubakar Musah Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Very nice, well done by Daniel

Sara Skölden Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Jättebra tandläkare. Bra bemötande av Daniel

Saurabh Tyagi Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Very good service, Daniel was excellent

Fredrik Öhlin Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Hej! Tack för utmärkt mottagande hos er på Aqua dental. Daniel hade mycket bra handlag och gav mig massa nyttig information. Tack Daniel dessutom för trevligt bemötande utöver din professionalism.

Philip Ström Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Lugn miljö, trevligt bemötande och kort väntetid. Tandhygienist Daniel var riktigt vänlig och utsatte mig inte för något obehag utan förvarning samt höll obehag på en minimal nivå. Undersökningen och tandstensborttagningen gick jättesnabbt och Daniel gav mig goda råd för att hålla bra munvård. Sammanfattningsvis, ett väldigt bra besök!

sabreenah ali Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: The best dentist spot in town!!!! Very processional and empathetic employees that take pride caring for the partients in the most kind and professional way. Highly recommended Aquadental services 10/10 :)

Veronika Garemark Publicerad den Google 1 year ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt trevligt och proffsigt bemötande av tandhygienist Daniel! Rekommenderas!

Ayda Kaozikaraian Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Väldigt bra jobb av tandhygienist som heter Daniel, väldigt duktig och omtänksam tandhygienist!!!!!!!

Muugii Tsog Publicerad den Google 2 years ago

Negativ upplevelse: i received sms about cancellation of my appointment just before the scheduled time while I was on my way. I asked what is reason and they answered to me hygienist is home today. They ruined my planned work this morning. No responsible at all.

Fredrik Palo Publicerad den Google 2 years ago

Fantastisk upplevelse: Jag gillar inte tandläkaren alls, men denna var bra!

Lämna din recension om Aqua Dental - Tandläkare Linköping:

1 = Dålig
5 = Utmärkt

Aqua Dental - Tandläkare Linköping visas i följande listor:

Andra tandläkare som kan intressera dig

5 (117)
Bright Tandhälsa
Bright Tandhälsa

Bright Tandhälsa

Visa adress och kontaktuppgifter
Stora Badstugatan 1 - 582 23, Linköping
+4613123979
4.8 (189)
Smile Tandvård Linköping
Smile Tandvård Linköping

Smile Tandvård Linköping

Visa adress och kontaktuppgifter
Sankt Larsgatan 3 - 582 24, Linköping
+4613106390

Lägg till ditt företag i vår katalog gratis

Om du har en tandklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.

Lägg till din profil gratis

Den största tandläkarkatalogen i Sverige

Hitta de bästa tandläkarna nära dig