Smile Tandvård Norrköping
I hjärtat av Norrköping hittar du Smile Tandvård - din tandläkare på Drottninggatan 36 i Norrköping. Med kvalitetssäker och tillgänglig tandvård ser vi till att du får träffa våra duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med kort varsel oavsett behov. Vi erbjuder allt från noggranna undersökningar till akut tandvård, tandblekning och barntandvård för familjens yngsta. För mer omfattade fall tar vi även emot patienter för specialisttandvård under samma tak. Varmt välkommen till Smile Tandvård - din tandläkare i Norrköping.
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 7:30-16:40
- tuesday: 7:30-16:40
- wednesday: 7:30-16:40
- thursday: 7:30-16:40
- friday: 7:30-13:30
- saturday: (closed)
Tjänster och Behandlingar
Smile Tandvård Norrköping: Omdömen
Fantastisk upplevelse: En bra tandläkare, allt känns bra inkl rådgivningen!
Hej Hans,
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är så glada att höra att du är nöjd med din tandläkare på Smile Norrköping. Det betyder mycket att du känner dig trygg hos oss.
Varmt välkommen åter!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Väldigt kunnig och kompetent personal som tog sig tid att förklara allt på ett pedagogiskt och tydligt sätt. Professionellt bemötande och hög service. Rekommenderas varmt!”
Hej Mohammed!
Tack så mycket för dina vänliga ord och rekommendationer! Vi är så glada att höra att vårt team på Smile Norrköping kunde ge dig hög service, fint bemötande och den information du behövde på ett tydligt sätt.
Varmt välkommen åter!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Kanonbra bemötande och noggrann undersökning
Hej Jessica!
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde ett bra bemötande och en noggrann undersökning på Smile Norrköping.
Varmt välkommen åter!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Klockren upplevelse
Stort tack Philip för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag har inget annat än gott att säga om smile Norrköping, Otroligt fint bemötande från både tandsköterska och tandläkare samt väldigt trevligt bemötande från hela kliniken jag är mycket nöjd! Rekommenderas starkt! .
Hej Yaser,
Tack för dina fina ord om Smile Norrköping! Vi är så glada att du upplevde ett trevligt bemötande från hela teamet. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med ditt besök och att du rekommenderar oss vidare.
Varmt välkommen åter!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Hade en mycket trevlig upplevelse hos Smile i Norrköping. Trevligt bemötande, varsamt omhändertagande och rimligt pris. Rekommenderas!
Hej Annica!
Tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du uppskattade ditt besök på Smile Norrköping. Dina vänliga ord och rekommendation betyder mycket för oss.
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Otroligt fint bemötande, jag är mycket nöjd! Rekommenderas starkt!!!
Hej Göran! Tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du upplevde ett bra bemötande hos oss. Din rekommendation betyder mycket för oss och vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: För två år sedan gjorde jag en tandreglering, med Invisalign, på Smile vilket var det bästa jag har gjort. Tandläkare Levin Izgi och hans team var helt underbara, professionella, noggranna och väldigt fint bemötande!
Tack så mycket Jeanette för din positiva feedback och rekommendationer! Vi är så glada att du är nöjd med din Invisalign-behandling hos Smile Tandvård Norrköping, att du fick ett så bra resultat och ett fint bemötande på kliniken. Önskar dig en bra fortsatt dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Utmärkt upplevelse! Genomtrevligt bemötande och perfekt utförd behandling. Stort plus för den sociala auran!
Hej Steffo!
Tack för ditt fantastiska omdöme av Smile Norrköping! Vi är så glada att du uppskattade både bemötandet och behandlingen. Din kommentar om den sociala auran värmer extra mycket.
Varmt välkommen åter till oss!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkarna i stan. Både kunskapsmässiga och professionella. Alltid varit nöjd när jag varit hos er
Hej Jenny,
Tack för ditt härliga omdöme av Smile Norrköping! Vi är så glada att du uppskattar vår kunskap och professionalism. Det betyder mycket för oss att du alltid varit nöjd med dina besök. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård.
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket trevliga och dom ser verkligen till patientens bästa hela tiden
Hej Kristian,
Tack för ditt fantastiska omdöme av Smile Norrköping! Vi är så glada att du uppskattar vår service och att du känner att vi alltid sätter dig som patient i fokus. Din positiva feedback betyder mycket för oss.
Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Supergrym service och behandling! Rekommenderar starkt Camilla
Hej Veronica!
Tack för ditt fantastiska omdöme av Smile Norrköping! Vi är så glada att du uppskattade servicen och behandlingen. Det gläder oss att du rekommenderar Camilla.
Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter!
Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag vill varmt rekommendera tandhygienist Gyltene Kelmendi! Hon är otroligt professionell, noggrann och har ett fantastiskt bemötande som verkligen får en att känna sig trygg. Under hela besöket förklarade hon vad som skulle göras på ett lugnt och pedagogiskt sätt, och behandlingen var både skonsam och effektiv. Det märks att hon bryr sig om sina patienter, hon är inte bara duktig på sitt yrke, utan också genuint vänlig och engagerad. Jag kände mig i trygga händer från början till slut. Tack för ett riktigt bra besök!
Stort tack för din fina recension och rekommendation! Det gläder oss att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under ditt besök hos Gyltene. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och ser fram emot att få välkomna dig igen! Önskar dig en fin dag! Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Underbara människor på denna klinik. De 3 damerna som tog hand om mig var underbara. Sjukt imponerad från deras vänlighet, professionella jobb de utförde och deras avslappnande atmosfär. I be back
Tusen tack för dina fina ord Rikard! Vi blir verkligen glada av att höra att du kände dig så väl omhändertagen hos oss på Smile Tandvård Norrköping – det betyder mycket för oss att kunna skapa en trygg och avslappnad upplevelse. Du är alltid varmt välkommen tillbaka – vi ser fram emot att få ta hand om dig igen!
Mvh
Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Rek verkligen detta proffsiga gäng både tandläkare och sköterskor
Tack Anne-Marie för din recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Är supernöjd med både min Tandhygenist och Tandläkare. Duktiga och noggranna. Lugna i sitt bemötande
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag har inget annat än gott att säga om smile Norrköping och mitt beslut att byta från Folktandvården hit. Alltid ett gott bemötande, bra dialoger och fin personal som gör att det inte känns jobbigt att behöva gå på ett besök.
Hej,
Stort tack för dina fina ord! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med ditt beslut att byta till oss på Smile Tandvård Norrköping och att du känner dig väl bemött. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att fortsätta ta hand om ditt leende!
Vänliga hälsningar,
Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Proffsigt, snabbt och ärligt. Jag har aldrig älskat att gå till tandläkaren. Men efter mitt första besök kände jag mig så trygg. Skönt! Kliniken rekommenderas varmt Har träffat flera underbara tandläkare och sköterskor på kliniken. Tandläkare Levon Itzgi och tandsköterska Mejrima Obal stort tack för allt. Ni är bara bäst!! Vi ses i mars 2025
Så roligt att höra Charlotte, stort tack för din recension och rekommendationer! Vi blir så glada att höra att du är så nöjd med din tandläkare Levon och tandsköterska Mejrima på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en fin dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Proffesionellt bemötande från både tandsköterska och tandläkare samt väldigt trevligt bemötande från hela kliniken. Är supernöjd med mitt val av tandläkare och kan rekommendera dem starkt.
Stort tack för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping och att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse med oss. Vi är så glada att du valde oss som din tandläkare, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård!
Mvh
Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Opererade bort två visdomständer en fredag och fick komplikationer under helgen i form av svullnad och smärta. Emina och Kosai kunde inte ha varit till bättre hjälp under hela helgen, vilket dreamteam! Jag kunde kontakta dom under helgen och fick snabb återkoppling och hjälp med både rådgivning och smärtstillande. De hörde av sig till och med på sina lediga dagar bara för att återkoppla till mig och höra hur jag mådde. Kunde inte känna mig mer trygg och nöjd med deras service. Kan verkligen rekommendera :)
Hej Linnea och tack snälla för din fina återkoppling! Det gläder oss enormt att höra att du kände dig så trygg och väl omhändertagen hos oss på Smile Tandvård Norrköping - och särskilt under en helg när komplikationer kan kännas extra jobbiga. Vi är så glada att vi kunde finnas där för dig när du behövde det som mest. Önskar dig en fin dag!
Mvh
Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag kan varmt rekommendera Gyltene för ditt fina kundfokus och behandlingen var av högsta kvalitet.
Tack Marcus för din recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Upplever Smile seriös. Ger begriplig information o.m det man vill veta
Tack Stefan för din recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Den tryggaste och bästa kliniken som jag har varit på, alltid bra bemötande och kunnig och kompetent personal!
Hej Daniel! Vad härligt att höra! Det gör oss så glada att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jättetrevliga och kunniga. Man blir väldigt bra bemött.
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Toppen bra service och hjälp
Stort tack för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping och att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse med oss. Vi är så glada att du valde oss som din tandläkare, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Så personlig och snabb bokning!
Stort tack Karin för ditt omdöme av Smile Tandvård Norrköping! Vi är glada att höra att bokningsprocessen gick smidigt. Önskar dig en fin dag och ett Gott Nytt År. Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Levon Izky upplevde jag som en kompetent och trevlig tandläkare. Lyhörd och bra på att kommunicera. Hans kollega som jag tror hette Mohammed var också kanon. Jag har känslig kräkreflex och uppskattade deras finess och lyhördhet.
Tack Harriet för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med dina tandläkare på Smile Tandvård Norrköping! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en recension. Trevlig helg och Gott Nytt År! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jättebra upplevelse!
Stort tack för ditt omdöme av Smile Tandvård Sebastian! Önskar dig en fin dag. Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bra välkomnande från personalen! Jag var hos Senida som var väldigt kunnig och trevlig.
Tack Alexander för din varma recension av Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag råkade få en fraktur när jag var och hälsade på familjen över jul och Smile hjälpte mig att få tid redan samma dag trots att de skulle snart stänga. Otroligt trevlig och professionell personal som får patienten att känna sig trygg. Jag är så tacksam för deras hjälp och bemötande!
Vad härligt att höra Rana att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fick så bra hjälp och ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag bokade en tid för rengöring i sista sekunden inför jul och nyår och är verkligen imponerad. Från det vänliga bemötandet till att jag fick en tid redan samma dag, samt det noggranna omhändertagandet under behandlingen – allt var toppen! Väldigt professionella och serviceinriktade!
Tack Edis för din fina recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Negativ upplevelse: Varning för deras klinik i Norrköping. (Om du nu inte vill betala överpris och bli lurad att komma dit på orimligt många besök). Blir lovad att bli uppringd, i god tid innan ett tandhygienist-besök för att gå igenom deras offert. Detta händer inte förrän kvällen innan, trots att jag ringt och försök nå dem i flera dagar. Jag blir uppringd av en tydligt stressad kvinna (tandhygienist som jag ska besöka) som endast berättar pris för morgondagens behandling och ungefär vad det kan kosta framöver, men ingen förklaring vilka behandlingar som ingår i de priserna. Det ska de ta på plats med mig. Innan jag ens hinner ställa frågor så tackar hon för sig och lägger på luren. Väl på plats får jag offerten i handen. Trots att jag ställer flertalet frågor så får jag inga tydliga svar gällande behandlingarna och priserna i offerten. Där och då inser jag att de inte bryr sig om vad jag undrar utan kör sitt egna race. Min känsla är att de inte vill prata om offerten i god tid innan mötet för att undvika att man jämför med konkurrenter. De undviker i största möjliga mån gå igenom offerten detaljerat eftersom de smyger in fler behandlingar/besök än vad vi tidigare hade kommit överens om. Sedan så gör de ett försök att på ett ”halv-pushigt” sätt få mig att tacka ja till offerten på stående fot. Kan tänka mig att många konflikträdda som inte vågar ifrågasätta, tackar ja i ett sådant här läge, till något de faktiskt inte vet vad det innebär. Utan bara litar på dem. Sammanfattning: •Svåra att få tag på •Dålig kommunikation mellan deras personal •MYCKET högre priser jämfört med andra kliniker •Garanterar att ni blir så mycket nöjdare att gå till vilken annan klinik i Norrköping som helst.
Hej Christoffer, vi beklagar din upplevelse. För oss är det av yttersta vikt att du som patient är nöjd och det är av minst lika stor vikt att vi får reda på vad som lett till att du är missnöjd. Ser att kliniken och platschef försökt att nå dig. Mvh Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket duktig o trevlig personal Förklarar saker bra för bra tandhälsa
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bästa bemötande. Professionellt och vänligt rakt igenom.
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt bemötande... Mycket nöjd med smail :-)
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jätte nöjd med min tandläkare Levon riktig kunnig i sin sak och bemötande var 10/10 wow
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket bra trevlig duktig tandhygienist jiltena på smile som lyssnar och tog det lugnt det kändes tryggt bra ser fram mot nästa besök i november
Hej Pär,
Tack för ditt fina omdöme av Smile Tandvård Norrköping! Vi är glada att du hade en positiv upplevelse hos oss. Det är viktigt för oss att våra patienter känner sig trygga och väl omhändertagna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka i november.
Vänliga hälsningar,
Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Kosai pairo är en mycket duktig och proffisonell tandläkare som har gjort att min tandrädsla försvunnit nu har jag äntligen fått ett fint leende.Vill även ge sköterskorna med en stor eloge som är så duktiga.
Hej Greta och tack för ditt fantastiska omdöme! Vi är så glada att att höra att tandläkare Kosai tillsammans med tandsköterskorna har hjälpt dig övervinna din tandläkarrädsla och gett dig ett vackert leende. Välkommen tillbaka till oss!
Med vänliga hälsningar,
Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Min tandhygienist va fantastiskt otroligt tålamod med mig rekommenderar alla att gå ditt 5 stjärnor super nöjd kund
Tack för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med din tandhygienist. Önskar dig en fin dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Lyhörda, checkar in ofta. Ger konstruktiva tips. Mycket trevligt bemötande
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Väldigt nöjd över att de uppfyllde mina kriterier för professionell vård ur perspektiven komfort, precision och hastighet. För att specificera: Jag fick ett väldigt effektivt bemötande där jag upplevde hög synkronisering mellan tandläkare Levon Izgi och assistenten. De samarbetade på ett sätt som visar att de verkligen vet vad de gör. Medan de fokuserade på mina individuella behov tog de även hänsyn till mina svårigheter och validerade även min kapacitet. Tydligt och koncist kommunikation som bidrar till trygghet vilket optimerar tid och energi. Jag rekommenderar starkt!
Hej Tali! Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss när du än behöver! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Amazing!
Tack Andrea för din recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Proffsiga och bra. Tydliga och pedagogiska. Jana är särskilt trevlig tandsköterska! Har tänkt byta till tandvården i många år men kommer utan tvekan stanna kvar hät
Stort tack för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping och att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse med oss. Vi är så glada att du valde oss som din tandläkare, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Snabb och personlig service och mycket god vård. Professionellt i alla led!
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Otroligt bra bemötande och de visade genuin omtanke. De ville det bästa för mig som patient istället för att "mjölka" så mycket pengar som möjligt.
Vi uppskattar verkligen din recension av Smile Tandvård Norrköping och att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse. Det gläder oss att höra att du är nöjd! Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Så trevligt bemötande och trevlig personal.
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Negativ upplevelse: Har väntat i 6 veckor på att få ett recept förnyat som är viktigt för mig.Ringt upprepade gånger men inget recept.Jag rekommenderar inte Smile.
Hej Ingemo! Vi är ledsna att höra att du inte var nöjd med din upplevelse hos oss. Du som patient är vår högsta prioritet och vi beklagar om vi inte mötte dina förväntningar. Vi har bett kliniken i Norrköping att kontakta dig för att lösa situationen. Önskar dig en fin dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Gått till Smile i flera år lika bra förr som nu och så proffsig personal så man känner sig helt i trygga händer!
Vi uppskattar verkligen din recension av Smile Tandvård Norrköping och att du tog dig tid att dela din positiva upplevelse med oss. Tack för att du valde oss som din tandläkare, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Negativ upplevelse: Dålig kommunikation mellan parter dålig upplevelse. Och deras avbetalningsplan är jättedålig. Gör bara som dom tycker struntar i vad patienten undrar över. Varit och fixat hos annan tandläkare och rättat till
Hej Fredrik, vi är ledsna över att vi inte kunde göra dig nöjd på alla punkter. Tack för din feedback och önskar dig en fin dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Superbra tandläkare, Camilla är min favorit!
Tack för din recension och rekommendationer! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med din tandläkare Camilla på Smile Tandvård Norrköping! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bra och trevliga!
Vad härligt att höra att du är nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Tandhygienist Gyltene är helt fantastiskt proffsig. Så nöjd när jag lämnade efter behandling. Rekommenderar verkligen Smile
Tack för din fina recension och rekommendationer av Smile Tandvård Norrköping! Det gläder oss att höra att du är så nöjd med din tandhygienist Gyltene! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Så nöjd med min " världens bästa" tandläkare Levon. Fantastiskt bemötande. Dessutom är all personal, ingen nämnd ingen glömd, toppen trevliga. Rekommenderar Smile i Norrköping. //Annika
Vad härligt att höra Annika att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande hos dem. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag har varit kund på Smile många år, och alltid fått ett suveränt bemötande ! Kunniga, trevliga och inkännande medarbetare.
Hej Rickard! Vad roligt att du gått till Smile Tandvård Norrköping så länge och att du är nöjd. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga tandvård och bemötande :) Önskar dig en fin dag! Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Trevlig professionell personal bra omhändertagande och bemötande
Stort tack Mikael för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping ! Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter till oss! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Väldigt gott bemötande av både tandläkare och tandsköterska, vilket minskade min nervositet och rädsla ofantligt mycket!
Hej Johanna! Det gläder oss verkligen att höra att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt under behandlingen trots rädsla. Du är alltid välkommen åter till Smile Tandvård Norrköping när du än behöver. Önskar dig en fin dag! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Very pleasant experience from begginig to end! Thank you, Kosai Pairo for the advice and information given, and for a good first time examination
Thank you Lulia for your review! We are so happy that you had a pleasant dental visit at Smile Tandvård Norrköping! Have a lovely day! Best regards, Erika Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Duktig och trevlig personal. Alltid nöjd. 5/5.
Stort tack igen för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra bemötande 10/10, smile tandvård i Norrköping är den bästa rekommenderar starkt
Tack Agon för din recension och rekommendationer! Vi är glada att du känner dig så nöjd med ditt besök hos oss på Smile Tandvård Norrköping! Önskar dig en bra dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bästa tandvården i Östergötland. Fantastiska behandlingar och underbar personal.
Tack så mycket Pelle för din positiva feedback! Vi är så glada att du är nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du upplevde en professionell behandling och fint bemötande från personal. Det är vårt mål att erbjuda en utmärkt tandvårdsupplevelse för varje patient. Önskar dig varmt välkommen åter och en God Jul! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Otroligt vänlig och kompetent personal. Så viktigt att bli sedd och omhändertagen som de gjort nu. Jag är lugn när jag kommer hit, jag är hemma.
Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är så glada att du är nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du upplevde en professionell behandling. Det är vårt mål att erbjuda en utmärkt tandvårdsupplevelse för varje patient. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig en högkvalitativ tandvård i framtiden! Ha en fin dag! Mvh Amanda, Smile Tandvård
Positiv upplevelse: Alltid fint bemötande! De tar väl hand om än och tar det lugnt och försiktigt när man är rädd. Plus att jag och mina barn kan gå samtidigt på undersökning till samma person! Ända negativa är kostnaden, vet inte vad tandvård kostar på andra ställen, mycket såklart men tyckte det var lite väl tilltaget för lite skrap av tandsten och undersökning.
Tack Jennifer för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du och dina barn är väl bemötta hos Smile Tandvård Norrköping. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativ vård till rimliga priser. Tveka inte att kontakta oss för mer information eller för att diskutera dina behov närmare. Tack för att du valde oss på Smile för din tandvård! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Very good. I got a personal dentist and she has done great work on my teeth.
Thank you David for your review! We are so happy that you had a pleasant dental visit at Smile Tandvård Norrköping! Have a lovely day! Best regards, Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande. Proffs. Kan verkligen rekommendera!
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag trivs hos Smile Tandvård för erat vänliga och trevliga bemötande!
Vad härligt att höra att du är så nöjd med Smile Tandvård Norrköping och att du fått ett så fint bemötande. Varmt välkommen åter till oss! Mvh Sofia, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Proffsiga, förstående, lugna Tack för all hjälp
Stort tack Josefine för din fina recension av Smile Tandvård Norrköping! Vi är glada att du fick en positiv upplevelse med proffsig och förstående personal. Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter till oss! Mvh Erika, Smile Tandvård
Positiv upplevelse: 20 minuters väntetid MEN värt det alla dagar i veckan. Då arbetet med min krona utfördes säkert och med en otrolig skicklighet // E
Tack för din positiva feedback! Vi är verkligen ledsna att du fick vänta men också så glada att du är nöjd med behandlingen med din krona! Önskar dig en fin helg! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Superbra tandläkare och tandsköterska! Emina och Morayma
Hej Evelyn! Tack för ditt fina inlägg vi blir så glada och tacksamma. Mvh Berit Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: En mycket bra tandläkarklinik. Min tandläkare och tandsköterska är jätteduktig och försiktig. Även receptionisterna är himla gulliga och trevliga. Tack för att ni finns!
Hej Magdalena! Tusen tack för dina fina ord om Smile Tandvård Norrköping, vi är så glada att du är nöjd. Önskar dig en fin dag! Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Erika och Jana är helt rätt personer på rätt plats… Har aldrig skrattat så mycket när jag varit hos tandläkaren tidigare… Vi ses i december
Tack Anna-Karin för din fantastiskt fina recension! Vi är glada att du hade ett så glädjefyllt besök hos Smile Tandvård i Norrköping :) Önskar dig en härlig dag! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt bemötande tandläkaren var så förstående för min skräck. Tagit ut två tänder utan problem!!!! Tack Erika och sköterskorna på Smile!
Tack Linda för din fina recension! Vi är väldigt glada att Smile Norrköping har kunnat hjälpa dig på bästa sätt! Trevlig helg! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd. Väl omhändertagen, bra service och mycket information. Jag har lärt mig mycket som jag inte visste innan jag hittade Smile i Norrköping och här fått verktyg som jag inte fått innan för att hantera min tandsjukdom. Seriösa som inte bara är ute efter att tjäna pengar till skillnad från många andra i denna bransch. Glad att jag hittade hit efter alla år av problem med tänderna.
Åh vilka otroligt fina ord! Vi är glada att du hittade till Smile Tandvård Norrköping och att vi fortsatt får ta hand om dig och din munhälsa. Önskar dig en underbar helg :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Lätt att få tider och bra personal!
Tusen tack för din recension Ida. Tillgänglighet är a och o för oss och vi är glada att vi kan erbjuda dig snabb hjälp på Smile Tandvård Norrköping. Önskar dig en fin helg :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Varit kund några år nu och är väldigt nöjd med både bemötande och behandling, kan varmt rekommendera
Stort tack för din recension och rekommendationer Anton! Vi är så glada att ha dig som kund och att du är så nöjd hos oss :) Trevlig helg! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Har haft många olika tandläkare men Smile Norrköping är absolut det bästa jag har gått till. De är otroligt proffsiga,vänliga och tillmötesgående, de ser verkligen till ditt bästa. Rekommenderar starkt Smile om du söker bästa vård. Tack speciellt till Levon och My, ni är bäst
Stort tack för denna otroliga beröm Sanna! Vi är så glada att du är nöjd med Smile Tandvård Norrköping. Önskar dig en fantastisk helg :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Rekommenderar tandläkaren Camilla och tandsköterska Hanna som alltid tar hand om mig så bra när jag kommer. Innan jag träffade dem så hade jag tandläkarskräck men de har hjälpt mig att inte känna rädsla längre. Jag ger mina varmaste rekommendationer.
Åh vad fint att höra Martina! Tandläkarskräck är mycket vanligt och vi är så glada att vi kunnat bota din. Vi tackar så hjärtligt för rekommendationen :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Efter ha haft tandvårdrädsla under hela mitt liv så är ett gott bemötande väldigt viktigt för mig. Bemötandet var så otroligt bra redan vid första samtalet över telefonen , kände mig trygg och lyssnad på. När det var dags för tandsköterska och tandläkaren så var de redan pålästa och visste mina svårigheter. Att Efter 53 år kunna gå till och från tandläkaren med en positiv känsla trodde varken jag eller någon i min närhet skulle hända. Jag brukat aldrig skriva recensioner men här känner jag verkligen jag kan både hjälpa andra välja en bra tandläkare samt stå bakom varje ord. Tack smile ( Norrköping) , jag kpmmer rekommendera er till alla jag känner ❤️ jenny henriksen
Stort tack Jenny för din fina recension och rekommendationer! Vi är glada att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt :) Du är varmt välkommen åter till oss, mvh Erika Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Ha sido la mejor atención dental que he recibido. Me dieron una atención completa e información sobre los posibles tratamientos que podría hacer, además de que fueron muy amables en su trato, tuve una dentista que hablaba mi idioma. El mejor lugar para chequear mi dentadura, sin duda volveré.
Gracias Leslie! We are so happy that you had a pleasant dental appointment at Smile Norrköping, wishing you a great afternoon! Best regards Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd med Levons bahndling av mina tänder. Löser de mest krångliga problem. Mycket bra service och behöver man en akuttid så gör de plats för det. Det är inte dyrt om det är värt det. I detta fall är det definitivt värt vart enda krona.
Tack för din fina recension Alex! Vi är glada att du är så nöjd med ditt besök hos Smile Norrköping :) Ha en fin eftermiddag! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Trevlig och kompetent bemötande
Tusen tack för fina ord! Önskar dig en underbar dag :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Negativ upplevelse: Mycket dålig klinik! Här kommer du att sparkas runt som en boll!
Hej! Vi kan tyvärr inte hitta dig i vårt kundregister utifrån namnet som står i profilen. Kontakta gärna kliniken så vi får en möjlighet att reda ut det som hänt. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Hunni testa flertalet kliniker under åren och för första ggn i mitt liv går ja lätt utan o ha ont i magen till tandläkaren, fortfarande såklart obehagligt men känner mig trygg o väl omhändertagen
Tack Zaralie för din fina recension! Det glädjer oss att höra att du kände dig så trygg och välkommen hos oss :) Önskar dig en fin kväll! Mvh Erika, Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Trevlig personal och bra service!
Stort tack för ditt omdöme. Vi blir så glada! Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Ett väldigt trevligt och bra bemödande, de informerade under vistelsen vad som skulle göras samt att de skickade med tips på vad man kan göra hemma för att förbättra ens tandvård
Vilka otroligt fina ord - stort tack! Suveränt att vi kunde ge dig lite tips och trix kring tandhälsa på hemmaplan :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkarna
Åh vilken fin komplimang, stort tack. Önskar dig en fantastisk tisdag :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Går snabbt att få en tid, personalen är alltid lika trevliga och pedagogiska. Känns tryggt vid varje besök.
Vi blir väldigt glada att höra att du känner dig trygg hos oss! Det är verkligen a och o under ett tandläkarbesök. Önskar dig en fin tisdag. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Trevliga personal och kunniga Väldigt Nöjd, rekommenderar till alla
Tack så jättemycket för din rekommendation. Att höra vad våra kunder tycker betyder verkligen mycket för oss :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Som vanligt - fantastiskt bemötande på Smile i Norrköping. Hela vägen från hälsningarna i reception till slutfrågor hos tandläkaren. Tandläkare och tandsköterskor är alltid måna om att förklara vad dom gör; idag fick jag lära mig om scannern. Kul!
Stort tack för dina fina ord! Det är precis så här vi vill att våra kunder ska känna, från början till slut. Önskar dig en helt underbar tisdag. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Jag kan varmt rekommendera Smile Tandvård Norrköping! Det är lätt att få tider både via telefonen och sedan att få en bokad tid! Otroligt snabbt - oftast inom två dag, men absolut längst en vecka!! Väldigt bra, varmt välkomnande, bra utbildad personal som verkligen förstår om man är rädd för att gå dit! De är så pedagogiska och psykologiska för att man ska känna sig lugn när man väl sitter i tandläkarstolen! Du kan med andra ord förvänta dig ett varmt och personligt bemötande när du väljer Smile Tandvård Norrköping!! ♥️♥️❤️
Hej Karin! Stort tack för att du berättar om din upplevelse. Vi blir verkligen så varma i hjärtat av hur du beskriver oss! Önskar dig en fantastisk jul och ett gott nytt år. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Utmärkt service och bemötande för Barnen. Trygga och lugna
Åh vilka underbara ord, tack snälla! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Många år man nu gått på Smile. Utomordentlig tandvård av trevlig och omtänksam personal. Rekommenderas starkt ✌️
Stort tack för förtroende och för rekommendationen Felix! Vi blir så himla glada! Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år :) Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Utmärkt! Jätte trevliga och skickliga, rekommenderar starkt!
Stort tack för din rekommendation och dina underbar ord! Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Morayma och Enima är fantastiskt duktiga och det är alltid trevligt att gå till dom oavsett besvär eller undersökning. Aldrig långa väntetider och snabba svar gällande bokningar och andra frågor.
Hej Malin! Tack för att du berättar om din upplevelse. Dina fina ord gör oss så glada. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Precis innan min utlandsresa gick min tandställning sönder, mitt i paniken hittade jag dr. Smile på Google, ringde och fick tid direkt! Vilken service och enormt trevligt bemötande! De försökte laga den provisoriskt så att jag någon dag senare kunde komma tillbaka på morgonen och göra avtryck på tänderna, de sprang över med avtrycken till företaget som gör tandställningen, företaget gjorde klart den och jag fick komma tillbaka och sätta fast den, allt på samma dag! Helt otroligt! Superstort tack till Morayma och Emina, ni är bäst!
Åh vad glada vi blir att du hittade oss på Smile Tandvård Norrköping. Att göra det lilla extra för våra patienter är det bäst vi vet och vi blir så varma i hjärtat av dina ord. Önskar dig en underbar onsdag! Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Man får alltid ett trevligt bemötande av all personal. Extra tack till tandläkaren Moraima mycket nöjd .
Hej Rosanna! Stort tack för dina fina ord. Önskar dig en underbar vecka. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande. Alla tandhygienister och tandläkare som jag har träffat är "lätta på handen" dvs man behöver inte vara rädd för att det ska göra ont. Idag går jag från Smile med ett smile på läpparna.
Tack för din fina feedback Mvh Berit
Fantastisk upplevelse: Super trevlig personal och jättesmidiga o hjälpsamma
Jättetack för fina ord Pernilla. Vi blir så glada! Önskar dig en fantastisk helg. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Alltid trevlig personal
Stort tack för dina fina ord Elisabeth! Önskar dig en fin torsdag! Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Mycket Trevlig och kunnig personal, fick goda förebyggande råd!
Kul att du är nöjd med ditt besök Gabriel! Du är alltid välkommen tillbaka när du än behöver. Mvh Sofia Smile Tandvård
Fantastisk upplevelse: Super trevliga o bra
Tack snälla för dina fina ord. Du är alltid välkommen tillbaka när du än behöver. Mvh Sofia Smile Tandvård
Lämna din recension om Smile Tandvård Norrköping:
Smile Tandvård Norrköping visas i följande listor:
Andra tandläkare som kan intressera dig
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en tandklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.