Aqua Dental
Centralt beläget på Hantverkaregatan 20 i Norrköping hittar du vår fina klinik. Här erbjuder vi förebyggande tandvård, allmänna undersökningar och har självklart tider avsatta för patienter med akuta besvär. Kombinationen av modern teknik, duktiga tandläkare och ett personligt bemötande gör att vi kan leverera tandvård av högsta klass. Öppettiderna på kliniken kan variera så om du vill titta förbi oplanerat uppmanar vi dig att ringa i förväg. Vi ser fram emot att träffa dig. Varmt välkommen!
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: (closed)
- tuesday: 7h-19h
- wednesday: 7h-19h
- thursday: 7h-19h
- friday: 10h-15h
- saturday: 10h-15h
Aqua Dental: Omdömen
Positiv upplevelse: Allt smidigt och bra. Bra bemötande och lugnt
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd med Johannes som tandläkare. Trevligt bemötande, professionell och noggrann som förklarade allt tydligt.
Fantastisk upplevelse: Mycket fint bemötande känner sig trygg och välkommen personalen är professionella.
Fantastisk upplevelse: David, vill bara säga stort tack för den fantastiska hjälpen jag fått hos dig. Du är verkligen en grym tandläkare, både skicklig, noggrann och väldigt lugn, vilket gjort att jag känt mig trygg under hela behandlingen. Tack för ditt fina bemötande och för att du tar dig tid att förklara allt på ett tydligt och tryggt sätt. Det uppskattas verkligen!
Positiv upplevelse: Hade det varit färre ombokningar hade det blivit fem stjärnor!
Fantastisk upplevelse: Jag är otroligt nöjd med mitt besök på Aqua Dental! Redan från första stund blev jag bemött på ett varmt och professionellt sätt. Personalen är kunnig, noggrann och får en verkligen att känna sig trygg, vilket betyder mycket när man går till tandläkaren. Ett extra stort plus vill jag ge till receptionen – alltid trevliga, hjälpsamma och snabba med att svara på frågor. Till Vaneza som arbetar där gör ett fantastiskt jobb och bidrar verkligen till den fina atmosfären på kliniken. Jag kan varmt rekommendera Aqua Dental till alla som söker en seriös och trygg tandvård!
Fantastisk upplevelse: Super nöjd med mitt besökt speciellt med bemötandet jag fick av Vaneza i receptionen hon fick mig att känna mig välkommen direkt och kunde hjälpa mig med alla mina frågor.
Fantastisk upplevelse: Hej..jag vill bara tala om hur nöjd jag är med Aqua Dental .med tandläkare Johannes och min duktiga David tandhygienist och den väldigt trevliga receptionspersonnalen .får så fin vård och ett så trevligt bemötande alltid. Rekommenderar att boka tid hos Aqua Dental /mvh Christina Nissen
Fantastisk upplevelse: Världens bästa bemötande och service. Efter år med skräck har upplevelsen blivit en positiv sådan. Tack David! Du är bäst!
Fantastisk upplevelse: David är den bästa tandhygienisten i världen
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra. Fräscht, trevliga.
Fantastisk upplevelse: Snabb, smidig och professionell tandvård. Mycket bättre än den dysfunktionella folktandvården.
Fantastisk upplevelse: Jättebra bemötande, jättetrevliga personal. Rekommenderar starkt
Negativ upplevelse: Var och gjorde en gratis undersökning men de missade att jag hade en visdomstand som var super inflamation i områden. Som var så så att jag har haft ont i 2 månader. Jag frågade om han ej skulle dra ut den? Men svaret blev att den är fin. Bra att ha kvar. Oki? Kom akut. Fick betala 280 kr. För att dom skulle säga att jag fick komma tillbaks dagenefter. Samma tandläkare sa dagen innan.Jag skulle inte ha samma tandläkare.??? Det tog 1 1/2 timme att försöka dra ut. Dom fick sluta. Kunde inte få ut den. Jag är inte tandläkare. Men hört att bedövningen tar inte på inflamation. Ändå har dom inte lärt sig det på skolan. Konstigt. Efter dom sytt i hopp kinden med tandköttet. Tack! I dag är det svårt att få upp munnen ordentligt. Fick penicillin att köpa efter misshandeln. Komma tillbaka en vecka efter tog 1 timme till. Då hade hon sytt fast tandköttet med kinden. Har svårt att rekommenderar dom? Nej, tack.!!!! Slakthuset fortetsätter som vanligt.
Fantastisk upplevelse: David är bästa tandläkaren! Riktigt nöjd, trevlig ,duktig på sitt jobb!
Fantastisk upplevelse: Micke är väldigt erfaren och duktig
Negativ upplevelse: Went checkup and gave me 6500+ estimation and then went to a public dental got fixed for 1100 SEK only paid 200 rest (försäkringskassan)
Fantastisk upplevelse: Som en person med STOR tandläkar rädsla är detta den ända mottagningen där jag känner mig trygg och rädslan minskar något.Tandhygienist,tandläkare är lugna informerar och tar mig verkligen med som en i teamet.Som patient känner jag mig alltså inte så utsatt.Ni är så BRA på det ni gör. Tack
Positiv upplevelse: Väldigt nöjd och trygg
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande till en som inte varit hos TDL på många år. Jag kommer fortsätta att gå dit.
Negativ upplevelse: Besökte tandhygienist för rutinbesök. När jag skulle betala så var notan 1870 SEK. Oseriöst sätt att hantera kunder.
Negativ upplevelse: Gjorde en lagning som gick sönder senare på dagen Plus så fick man ett prisförslag på 24000 Gick till folktandvården och fick ett prisförslag på 4000 Gå inte hit
Fantastisk upplevelse: Alltid nöjd! Tandläkare Johannes och tandsköterska Michelle jätteduktiga, professionella, trevliga
Fantastisk upplevelse: Gott bemötande bra information att ta sig tid att prata trevliga porsenal
Fantastisk upplevelse: Känner att jag kan lita på dom till skillnad från många andra tandläkare som gärna vill dra ut tänder fast det inte behövs och göra onödiga behandlingar.
Negativ upplevelse: I saw Instagram camping and visited them 'My Dentist' but they didn't treat me properly rather they have taken my money from försäkringskassan without my concern. In camping they mentioned they will clean and diagnosis your tooth but they only diagnosis and refused to clean. I don't recommend 'My Dentist '
Negativ upplevelse: I saw their campaign where they mentioned they will clean diagnosis with 699 and I visited they just diagnosed my tooth and refused to clean my tooth also took my money from försäkringkassan. I didn't find them honest for treatment and money . So I don't Recommend Aqua or clarify when you visit for treatment ....
Fantastisk upplevelse: Mycket bra upplevelse! David som tandhygienist sprider både glädje och lugn .
Positiv upplevelse: Fick vänta ca 15 min utan info på att få komma in Jättetrevlig tandsköterska , men när tandläkaren kom kändes hen väldigt stressad - tyvärr . Fick inget förtroende
Fantastisk upplevelse: Super nöjd kund, rekommenderar starkt!
Fantastisk upplevelse: Jätte jätte nöjd med mitt besök. David Nieto är otroligt professionel och gav mig ett jätte fint bemötande. 10/10.
Fantastisk upplevelse: Bra & effektivt besök. Har varit kund i flera år och är nöjd
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd med både David och Johannes med allting dem gör!
Fantastisk upplevelse: En bra och trevlig tandhygienist. Kan verkligen rekommendera Alf Mikael
Fantastisk upplevelse: Today, I had an appointment at AquaDental in Norrköping, and it was the best dentistry experience I've ever had. Dr. Rouhollah Rashed and the entire team exhibited unparalleled professionalism. The clinic was spotless and maintained an immaculate environment. The dental treatment I received was nothing short of exceptional. I was thoroughly impressed with the level of expertise and care provided. I cannot recommend AquaDental and Dr. Rouhollah Rashed highly enough. If you're seeking top-notch dental care, this is the place to go!
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande, jätte duktig och super trevlig person. Rekommenderar honom till alla som vill ha ett bra resultat
Fantastisk upplevelse: Otroligt fin och engagerad personal! Väldigt tacksam!
Positiv upplevelse: Trevlig personal som proffesionella och är mån om kundens väl.
Fantastisk upplevelse: Bästa stället, det är mer som ett spa än tandläkarmottagning. Helt nöjd med det fantastiska bemötandet och kunnandet!
Fantastisk upplevelse: För en månad sedan lät jag göra en tandbro med ortodontist Johannes, sanningen är att jag är väldigt nöjd med hans arbete och professionalism, sanningen är att jag är väldigt nöjd med den vanliga uppmärksamheten på denna plats. Vanina Alvarenga
Fantastisk upplevelse: David campeón!!! Jag hade en fantastisk upplevelse hos tandläkare David! Han var otroligt professionell, noggrann och fick mig att känna mig bekväm genom hela besöket. Toppklass service och expertis – kan verkligen rekommendera honom och hans team till alla som letar efter en pålitlig klinik. 10/10!
Fantastisk upplevelse: Didn't go to a dentist for over 8 years because my last experience was just horror. I naturally suffer from a lot of "tandsten" so I had to remove a lot every time I went. Sweat running over my back wondering for 45 minutes if it could please end or take it a bit more easy. After all those years I managed to gather some courage to see if I give it another shot. So I went to David at Aqua dental in Norrköping. Fantastic friendly dentist, calm, taking his time and very professional! Going to a dentist will never be a hobby but I'm happy I found someone who tries to give me the best experience possible. Highly recommended! Gracias David!
Positiv upplevelse: Mycket nöjd,jag har haft Rouhollah som tandläkaren och David som tandhygienist och olika tandsköterskor alla är duktiga och trevliga. Jag rekommenderar varmt AQUADENTAL NORRKÖPING
Positiv upplevelse: Personalen är alltid så trevliga och omhändertagande
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande direkt när man kommer in. En mycket bra tandläkare! Jag rekommenderar verkligen att gå hit
Fantastisk upplevelse: Mycket bra undersökning av Johannes. 10/10
Fantastisk upplevelse: Jätte trevliga och omtänksamma
Negativ upplevelse: Man kan ju ifrågasätta kompetensen! Min dotter varit för att dra ut tand. Vad händer- jo klart misslyckad bedövning och tanden kvar! Till saken hör att även jag varit utsatt för precis samma sak! Lärdom: Släpp inte lös de utan kompetens och/ eller erfarenhet!
Fantastisk upplevelse: Blev nyligen klar med en riktig genomkörare som sträckte sig över ca fyra månader och krävde en rotfyllning samt sju kronor bland annat. Så jag skulle säga att jag fått en hyfsat bra överblick av vad kliniken och dess medarbetare går för under den tiden. Resan var konstant angenäm och slutresultatet blev helt galet bra. Jag kunde inte vara nöjdare med mitt val. Enormt stort tack till er alla för er professionalism, vänlighet och flexibilitet. Tandläkare Johannes Tan, sköterska Michelle, hygienist David samt övrig personal rekommenderas å det varmaste.
Fantastisk upplevelse: Kände mig trygg. Lugn miljö .
Fantastisk upplevelse: Alltid lika nöjd varje gång jag går hit. Personligt bemött också och proffsig personal. ⭐️
Fantastisk upplevelse: Jag är jättenöjd efter undersökningen med tandläkaren Ali Yarub Al-Durra. Han har rekommenderat den bästa för mig. Han var ärlig mot mig och det uppskattar jag väldigt mycket.
Fantastisk upplevelse: Serviceinriktat o personligt bemötande! Berättar sakligt o utförligt om tips o trix! Föreslog lösning på möjligt problem med tandgnissel (ger mig huvudvärk o migrän), prova övningar för käkarna först o bettskena i andra hand! Alltså inte bara tankar på att tjäna pengar på mig, utan hjälpa mig att hjälpa mig själv i första hand ⭐️⭐️
Fantastisk upplevelse: Ali M Bästa tandläkaren
Fantastisk upplevelse: Perfekt
Negativ upplevelse: Har dragit ut 3 tänder! Vid alla tillfällen problem, med 2 lossnade och en sönderbruten. Givetvis dyrt också Kan inte rekommendera dom Missnöjd fd. kund
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkarkliniken jag någon sin varit på
Fantastisk upplevelse: Man kan inte bli annat än glad när man kliver in genom dörren! Trevligt bemötande inne i lokalen, samt en fantastiskt hjälpsam kvinna i receptionen. Tandläkaren var professionell och kunnig. Tack MyDentist!
Fantastisk upplevelse: Rekommenderar stark. Ett stort tack till Johannes som alltid ser till att mina tänder mår bra. Och ett stort tack till Ali som drog ut min visdomstand på 3 min utan besvär
Negativ upplevelse: Tänk en, tre, tio, gånger innan ni går hit. Riktigt usel tandläkare som vill mjölka dig på så mycket pengar som möjligt genom att utföra så lite arbete som möjligt - dessutom med taskigt bemötande.
Fantastisk upplevelse: Ali är den bästa tandläkaren jag någonsin varit hos!
Negativ upplevelse: Fick ett erbjudande om en första gratis undersökning. Gick dit till min tid, men fick sitta i väntrummet i 1h. Blir hämtad av personal bara för att bli lämnad ensam i undersökningsrummet i ytterliggare 20min. Tandläkaren tittade och skrapade lite på mina tänder sen var det klart. Under tiden sprang det personal in och ut konstant och ingen verkade riktigt ha koll på något. Så otroligt oproffsigt. Gick fram till disken för att försäkra mig om att jag inte skulle betala något och blev så otroligt dåligt bemött. Sedan fick jag ändå hem en räkning trots att de sa att mitt första besök inte skulle kosta mig något. Kontaktade kundtjänst och de strök fakturan och jag bad de ta bort mig ur deras kundregister. Trots detta har de fortsatt ringa mig för att boka ny tid.
Negativ upplevelse: Katastrof. Åkte 45min enkelväg för att sedan inte ha en tid bokad då tandläkaren var på semester. Inget meddelande på flera veckor om att besöket var inställt.
Fantastisk upplevelse: Drop-in akutt-time som endte i rotfylling av jeksel. Var hos tannlege Ali. God pasientforståelse, erfaren, tydelig kommunikasjon. Kunne fortsette ferien takket være denne timen
Fantastisk upplevelse: Helt nöjd! Tack :)
Fantastisk upplevelse: Jag fick hjälp av Johannes Tan när jag var på besök på My Dentist i Norrköping. Så bra bemötande och så professionellt arbete!
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd med mitt besök hos Mydentist! Trevlig lokal, bra mottagande, duktig tandläkare och tandsköterska. Ett stort tack till Johannes och Michelle! 5/5
Fantastisk upplevelse: Proffsigt bemötande!
Fantastisk upplevelse: Fräscht ställe o bra personal, inga konstigheter. 5/5.
Fantastisk upplevelse: Har tandläkarskräck men fått sån bra upplevelse hos er! Vill speciellt tacka tandsköterskan Michelle som såg till att jag kände mig trygg!
Fantastisk upplevelse: Känner mig nöjd med tandlagning samt tandblekning, trevliga personal.
Fantastisk upplevelse: Helt kanon fick nya tänder och det var faktiskt en helt ok upplevelse. Visst kostar det men vad bra det blev. Rekommenderar starkt.
Fantastisk upplevelse: DR maher such a kind person easy to communicate with ,I highly recommend him
Fantastisk upplevelse: Dr Maher very knowledgeable 0 pain ,thank u ✨
Fantastisk upplevelse: DR Maher ⚕️ bäst
Fantastisk upplevelse: Bästa Maher i hela östergötlands bästa tandläkare hos Mydentist ❤️
Fantastisk upplevelse: Very nice place and very good doctors maher and Ali
Fantastisk upplevelse: Noggrannhet, välbemötande och mycket trevligt personal. Tusentals stjärnor
Fantastisk upplevelse: Hej! Micke hjälpte mig idag ta bort tandsten och fräscha till tänderna. Killen är grym! Glad, trevlig, personlig - och ger många goda råd! Tack för bra service och tandvård! Mvh / Daniel
Fantastisk upplevelse: Stort Tack till Dr.Maher för sin skicklighet och trevliga bemötande.
Fantastisk upplevelse: Un trato excelente y muy bueno y los trabajadores muy educados y atentos a todas mis dudas y preguntas , se lo recomiendo a todos Ett utmärkt och mycket bra bemötande och arbetarna mycket artiga och uppmärksamma på alla mina tvivel och frågor, jag rekommenderar det till alla
Fantastisk upplevelse: Trato muy agradable
Fantastisk upplevelse: Tandläkaren Johannes Tan är en fenomenal behandlare. Jättenöjd!
Fantastisk upplevelse: Proffsig och trevlig personal från att man kliver in på kliniken tills man lämnar. Speciellt tack till Johannes som hjälpt mig med mina tänder.
Fantastisk upplevelse: Mycket bra bemötande och professionell personal, särskilt Johannes Tan som alltid möter en med ett leende och med tips och råd hjälper patienter både för stunden och förebyggande. Högsta klass!
Fantastisk upplevelse: Jag kände mig trygg under behandlingen och fick ett fantastiskt bemötande! Tack till Johannes Tan!
Fantastisk upplevelse: Den absolut bästa kliniken jag besökt. Tryggt och bra bemötande varje gång.
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd och kan starkt rekommendera tandläkare Johannes!
Fantastisk upplevelse: Grym service och gott bemötande! Extra eloge till tandläkare Tan!
Fantastisk upplevelse: Utmärkt och professionellt bemötande samt tandvård. Kan inte känna mig tryggare än hos tandläkare Johannes i Norrköping. Mycket nöjd patient!
Fantastisk upplevelse: Bästa kliniken, tack David
Fantastisk upplevelse: Johannes Tan behandlade min trasiga tand på ett utmärkt sätt. Jag har haft fobi för tandläkare i över 20 år. Jag har Johannes att tacka för att jag inte har fobi längre. Världsklass.
Fantastisk upplevelse: Supernöjd!
Negativ upplevelse: Känner mig lurad av MyDentis. De anlitar nån företag som ringer runt till folk och erbjuder deras tjäns. När de ringde mig erbjöd de mig borttagning av tandsten, röntgenundersökning och bilder. Jag skulle inte betala nåt om jag hade tandvårdsbidrag på 600:- som jag hade och bokade tid. När jag kom på bokade tiden så gjorde de röngenbilder, gav mig kostnadsförslag och ingen borttagning av tandsten utan ville boka en ny tid för borttagning av tandsten. Ville att jag skulle betala 595:- för denna besök och nästa gång att jag ska utnyttja tandvårdsbidrag. Dåligt......
Fantastisk upplevelse: Jag fick hjälp med ett akut tandproblem i Norrköping. Det var proffsigt, snabbt och trevligt. Rekommenderar varmt!
Negativ upplevelse: Bokar tider åt en som man inte kan avboka själv på deras hemsida. Vill även tillägga att jag gjorde en lagning här. Och när jag träffade en annan tandläkare på rutin kontroll så noterade dem lagningen och sa att det va den sämsta lagningen dem någonsin hade sett.
Fantastisk upplevelse: Jag är väldigt nöjd med båda mina tandläkare Johannes och danijal super duktigt och även tandsköterskan. Ja har bara goda rekomendationer att ge my dentist norrköping. Lagat flera tänder samtidigt utan obehag o smärta Så har du lite tandskräck så rekomenderar jag my dentist norrköping
Negativ upplevelse: Blir inte av med dem. I år har de skickat 3 kallelser där det står att om jag inte kommer eller avbokar sent, så kommer de att debitera för ett besök. Detta trots att jag varje gång ringt och sagt till att de ska ta bort mig från deras register. Det hjälper inte. Anledningen till att jag inte vill gå det är att de gjorde ett fruktansvärt dåligt jobb.
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkarkliniken :-)
Negativ upplevelse: Gåååååå inte där så jobbigt. De skickade Grattis undersökning och sedan de ville drag pengar av mig. Inte Inte bra och otrevliga personal där.
Lämna din recension om Aqua Dental:
Aqua Dental visas i följande listor:
Andra tandläkare som kan intressera dig
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en tandklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.