Tandläkarna Mirum
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 7:30-17h
- tuesday: 7:30-17h
- wednesday: 7:30-17h
- thursday: 7:30-16:30
- friday: 7:30-13h
- saturday: (closed)
Fotos de Tandläkarna Mirum
Tandläkarna Mirum: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt professionella och duktiga på Tandläkarna Mirum. Supertrevligt bemötande och hjälpsamma!
Fantastisk upplevelse: Så väl mött av både sköterska och tandläkare
Fantastisk upplevelse: Bemötandet var hundra procent Trevliga service inriktade Rekommenderas starkt
Fantastisk upplevelse: Bästa läkare de har och trevlig.
Fantastisk upplevelse: Kunnig och trevlig tandläkare och tandsköterska, kan varmt rekommendera
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkaren ❤️
Fantastisk upplevelse: Riktigt trevliga personal å bra servic å bemötande å jag vill tacka specielt zina & michaela för att ni alltid tar hand om mej på ett sånt fint å lyngt bemötande å att verkligen kan göra en person som jag är rädd för tandläkare men dom gjorde så ja inte är lika rädd längre å jag går bara till dom så dom rekomendetad väldigt mkt ska ni veta oj glömde lägga till detta är mina nya löständer vilket fint å bra jobb dom har gjort
Fantastisk upplevelse: Jag är jätte rädd för tandläkaren så har skjutit på besök länge (har alltid gått till folktandvården innan). Men här var två underbara tjejer som tog hand om mig så de inte kändes något och gjorde mig lugn ⭐️
Fantastisk upplevelse: Decided to go here to repair a tooth filling and I had a wonderful experience. The staff was extremely accommodating, even though I mainly speak English. They made sure I knew what was happening, were extremely fast with the entire procedure and made sure I didn't leave until I was happy with my new filling. Perfect service from my point of view
Fantastisk upplevelse: Så bra tandläkare med personal!! Lätt på handen och väldigt proffsig!! Jag har varit hos många olika, men ingen som satt bedövningssprutan så lätt!!
Fantastisk upplevelse: Trevlig o proffsig behandling.
Fantastisk upplevelse: Måste säga så underbar tandläkare o hjälpare hon har ! väldigt nöjd ! Zeina. Tack ☺️
Fantastisk upplevelse: Jag är grymt tacksam för Loma med teamet som jobbar där. Vilket bemötande jag fick. Väldigt avslappnat och tryggt kändes besöket . Aldrig varit med om så bra bemötande från tandläkare⭐️. Kommer fortsätta gå till er. Tack för ni finns . Rekommenderar denna klinik starkt.
Fantastisk upplevelse: Tack för allt ni göra tandläkare Eva och sjuksköterska som träffade första tack
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande har alltid varit rädd för att gå till tandläkaren men inte nu längre känner mig trygg när jag är där
Fantastisk upplevelse: Bemötande och arbete på högsta nivå. Mycket nöjd.
Fantastisk upplevelse: Så nöjd med personalen på Mirum.
Fantastisk upplevelse: Trevligt och ett väldigt bra bemötande.
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande trevlig personal och bra service
Fantastisk upplevelse: Kom dit med sån skräck efter att inte varit hos tandläkaren på jättemånga år, mådde illa och va jättenervös. Fick ett sånt varmt mottagande och redan veckan efter gjordes första ingreppet och nu ser jag fram emot kommande gång❤️
Fantastisk upplevelse: Otroligt duktig, kändes inte att hon höll. Mycket trevligt bemötande. Går absolut tillbaka.
Fantastisk upplevelse: Möts alltid av trevligt bemötande och god service vid besök!
Fantastisk upplevelse: Bra
Fantastisk upplevelse: Så himla rara och omhändertagande, jag med min tandläkarrädsla kände mig helt trygg, rekommenderar verkligen
Fantastisk upplevelse: Ett fantastiskt bemötande o proffsigt utfört arbete.
Fantastisk upplevelse: Har väl aldrig haft så bra tandläkare. Alla är trevliga och snälla. Rekommenderar starkt.
Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt besök .
Fantastisk upplevelse: Denna tandläkare kan jag rekommendera, dom bästa jag har varit hos,super trevlig personal.
Fantastisk upplevelse: Trevliga och duktiga
Fantastisk upplevelse: Allt perfekt Duktiga o trevliga
Fantastisk upplevelse: Jag kan inte nog tacka teamet för det fantastiska bemötandet jag fick. Jag behövde dra ut två tänder och var ganska nervös inför besöket, men från första stund kände jag mig lugn och trygg. Eva var otroligt professionell, förklarade varje steg och utförde behandlingen varsamt och smärtfritt. Hela personalen var omtänksam, lyhörd och genuint engagerad. Ett tandläkarbesök som verkligen överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt!
Fantastisk upplevelse: Bra! Smidigt (parkera på plan 3 till mirum galleria)
Fantastisk upplevelse: Fin service och förståelse! Högt i tak o lättsamma.
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkaren!! Skicklig och mycket trevlig! Ser alltid fram emot mitt besök! Högsta betyg!
Fantastisk upplevelse: Trevlig och kunnig personal. Lätta att prata med och väldigt trevligt bemötande.
Fantastisk upplevelse: Mycket trevligt och bra
Fantastisk upplevelse: Tillmötesgående trevliga avslappnat för mig Som har tandläkar skräck
Fantastisk upplevelse: Mycket bra
Fantastisk upplevelse: Toppen nöjd med allt
Fantastisk upplevelse: Trevliga och kunniga. Känner mig trygg ned att de gör det som behövs och inte försöker att lura mig att göra onödiga saker. De informerar också alltid klart o tydligt om vad behanlingen kommer att kosta och om mina förmåner.
Fantastisk upplevelse: Norrköping bästa tandläkare mottagning. Stor tack till tandläkare Eva och världen gulligaste tandsköterska för en bra undersökning idag/ mvh Nancy
Negativ upplevelse: Att bli väckt av telefonförsäljande tandläkare efter sent arbetspass inger inte förtroende. Oseriösa.
Fantastisk upplevelse: Oerhört proftionella det är en fröjd att se dem arbeta.
Fantastisk upplevelse: Äntligen en klinik där man känner sig trygg och säker, riktigt duktiga tjejer
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkaren
Fantastisk upplevelse: Väldigt bra bemötande ifrån både tandsköterska och tandläkare. Jag har en historia av tandläkarskräck, som jag tidigare i livet fått hjälp att hantera genom samarbete tandläkare/psykolog, så jag är känslig/petig i vem jag vill gå till med mina tänder. Jag kommer i fortsättningen årligen bli kallad till teamet som tog hand om mig på ett så bra sätt. Tack/Alex
Fantastisk upplevelse: Hej! Stort tack för ett så vänligt och professionellt bemötande idag. Jag uppskattar verkligen er försiktighet, flexibilitet och omsorg – det gjorde hela besöket så mycket lättare för mig. Jag kände mig verkligen väl omhändertagen och vill tacka er hjärtligt för det. Vi ses gärna igen! Vänliga hälsningar, Marin
Fantastisk upplevelse: Lomah är så bra en tandläkare kan bli. Smärtfri och öm behandling, högsta betyg
Fantastisk upplevelse: Mycket duktig och informativ tandläkare. Tack Eva!
Fantastisk upplevelse: Fantastiskt fint bemötande o skicklig personal. Besökte dem med min 93 åriga mor.
Fantastisk upplevelse: Oerhört trevligt o proffsigt bemötande! Tack
Negativ upplevelse: Man ska inte ringa runt till privatpersoner för att försöka vinna över kunder
Fantastisk upplevelse: Ett toppen ställe att laga sina tänder på mycket noggranna bra bemötande
Fantastisk upplevelse: Om alla som anställda, inom div service och olika myndigheter i Sverige, vore som tandläkarna och övriga anställda på Tandläkarna Mirum, vore Sverige ett bättre land. Så ödmjuka, omhändertagande och omtänksamma. 3 ggr har jag varit där, 3 ggr har de gett mig service utöver det vanliga. Jag rekommenderar Tandläkarna Mirum till alla.
Fantastisk upplevelse: Stort tack till Tandläkarna Mirum för all hjälp med mina tänder. Mycket fint och lugnt bemötande och att ni lyssnar till era patienter. I dag skulle jag göra ett operativt ingrepp och kände mig orolig, dock gick detta mycket bra och kändes nästan inte alls tack vare ert lugna och professionella arbetssätt. Jag vill verkligen rekommendera Tandläkarna Mirum.
Fantastisk upplevelse: Dom är så duktiga o snälla
Fantastisk upplevelse: Jag rekommenderar starkt detta ställe till alla och personalen är mycket vänlig, hjälpsam och mycket tillmötesgående. Om jag behöver tandläkarvård i framtiden planerar jag definitivt att komma hit! Tack Loma, Anna och Mickela ❤️
Fantastisk upplevelse: Jättenöjd med teamet Loma o Simone.
Fantastisk upplevelse: Väldigt proffsiga, trevliga och fina lokaler! Kan rekommendera
Fantastisk upplevelse: Jag är så otroligt nöjd med mitt besök! Jag blev väldigt väl omhändertagen och fick all information jag behövde på ett tydligt sätt. Undersökningen var noggrann och personalen var både professionella och jättetrevliga. Jag känner mig verkligen trygg här. Tusen tack till hela teamet – jag kommer absolut tillbaka och kan varmt rekommendera er!
Fantastisk upplevelse: Blev väldigt väl omhändertagen av tandläkaren o framförallt tandsköterska Anna. Jag är riktigt rädd för tandläkaren o jag uppskattar att de tog min rädsla på allvar! Tack!
Fantastisk upplevelse: Bästa tandläkaren och sköterskan Kanon
Fantastisk upplevelse: Jag kände mig trygg med mitt besök, upplevde att jag fick respons på min oro och vad jag känner rädsla för tog man hänsyn till.
Fantastisk upplevelse: Kanon bra bemötande och bra utfört jobb. Är supernöjd
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande av personalen, snälla och trevliga...
Fantastisk upplevelse: Superbra tandläkare! Personalen är jättetrevliga och hjälpsamma. Kan varmt rekommenderas! Jag är helnöjd med min behandling hos tandläkaren Loma.
Fantastisk upplevelse: Jag vill bara tacka Zinah för det otroligt proffsiga bemötandet och det fina arbete du gjort. Det känns tryggt att komma till någon som både är skicklig i sitt yrke och tar sig tid att bemöta sina patienter med omtanke och respekt. Tack för att du gör tandläkarbesöket till en så positiv upplevelse! Vänliga hälsningar, [ Antanyos Maraha ]
Fantastisk upplevelse: Bra plats , lite svårt att hitta första gången.
Fantastisk upplevelse: Mycket nöjd. Trevlig personal samt väldigt kunniga. Tackar, återkommer och rekommenderar.
Fantastisk upplevelse: Jättebra bemötande av både tandläkare och sköterska.
Fantastisk upplevelse: Fräscha lokaler, modernt och fantastiskt bemötande av tandläkare Zinah och tandsköterska Anna. Rekommenderas varmt!
Fantastisk upplevelse: Fantastisk service & bemötande. Känner längre ingen rädsla för att gå till tandläkaren. Jag är så glad att jag har kommit till er ❤️
Fantastisk upplevelse: Det är en familjär stämning man blir lugn och avslappnad
Fantastisk upplevelse: Jag har aldrig haft ett bättre bemötande /behandlande som av dessa bästa tandläkare och sköterskor, då är jag ändå 51 år, så jag rekommenderar dem starkt. De är ICKE dömande, lugna, snälla och ödmjuka enligt mig ❤️
Fantastisk upplevelse: Såå trygg med mitt besök
Fantastisk upplevelse: Jag vill verkligen ge högsta betyg till tandläkare Loma Salih på Tandläkarna Mirum! Hon är helt enkelt fantastisk. Proffsig, lugn och får en verkligen att känna sig trygg, även om man är lite nervös innan. Hon är noggrann och förklarar allt på ett så bra sätt så man fattar vad som händer, vilket är guld värt för sånna som mig som kan bli lite skraj hos tandläkaren. Loma har verkligen koll på läget och tar sig tid att lyssna och se till att man mår bra under hela besöket. Det känns verkligen att hon bryr sig på riktigt och inte bara kör på , Rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en tandläkare som är både superproffsig och riktigt trevlig. Tack Loma, du är bäst!
Fantastisk upplevelse: Alltid lika lugnt och bra bemötande, jag är mycket nöjd!
Fantastisk upplevelse: Att både vara skicklig och ge ett vänligt bemötande är en konst, tack för ett suveränt besök.
Fantastisk upplevelse: Den bästa snälla och duktiga tandläkare jag någonsin haft.❤️
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande, kompetent personal. Väldigt nöjd, rekommenderas varmt!
Fantastisk upplevelse: Luma på Mirum tandläkaren är bäst av alla tandläkare jag möt i Sverige. Henne kan jag varmt rekommendera- hon är snabbt och kunnig i sitt handverk. Helt enkelt en okrönt drottning!
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande och kunnig personal
Fantastisk upplevelse: Vilken underbar tandläkare så mjuk och varsam behandling. Rekommenderas varmt.
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig Tandläkare och sköterska.
Fantastisk upplevelse: Väldigt snabbt o skicklig
Fantastisk upplevelse: Trevliga personal och bra bemötande jag väldigt nöjd med dom
Fantastisk upplevelse: Trevlig miljö. Underbar personal.
Fantastisk upplevelse: Zinah är Bästa tandläkaren i stan speciellt mot dom som är rädda för tandläkaren :)
Fantastisk upplevelse: Alltid som vanligt, bra & trevliga
Fantastisk upplevelse: En helt suverän tandläkare, högsta betyg på allt!
Fantastisk upplevelse: Jag hittade själv denna klinik genom rekommendationer på Google, fick ett väldigt fint första bemötande trots det var många år sedan jag tog tag i tandläkarbesök. Känner mig positiv & trygg inför mina framtida behandlingar.
Fantastisk upplevelse: Trevlig och kunnig personal
Fantastisk upplevelse: För en person som hellre bryter ett ben än att gå till tandläkaren så kan jag säga att detta var den enda gånger jag kände mig lugn. Sköterska Anna och tandläkare Zinah är allt man kan önska sig! Trevliga, snälla, lugna förstående och helt underbara. Gick hit även om jag har försäkring på Folktandvården. Betalar gärna för att känna detta lugn. 5 stjärnor räcker inte! Tack!
Fantastisk upplevelse: Vilken omvårdnad! Livrädd för tandläkare /tandhygienist men här blir man bemött och omhändertagen på bästa sätt. Kan absolut rekommendera dessa underbara människor
Fantastisk upplevelse: Mycke trevligt bemötande och omhändertagande
Fantastisk upplevelse: Nu är jag äntligen klar med min Clear Correct behandling och jag kan bara säga wow, allt från bemötandet från Tandläkare Zinah och Tansköterska Anna till att de gjorde att jag kände mig trygg och bekväm under hela behandlingens gång. Rekommenderar starkt om ni går i funderingar gällande Clear Correct
Fantastisk upplevelse: Jag fick en fin upplevelse med min tandläkare. Jag rekommenderar till alla.
Fantastisk upplevelse: Bra bemötande jätte trevlig personal , rent och snygga tandrummet. Skulle varmt rekommendera.
Fantastisk upplevelse: Så duktiga och trevliga
Fantastisk upplevelse: Första besöket hos Mirumtandläkarna men absolut inte sista. Kommer rekommendera dem till alla jag känner. Eva Adamo och sköterskan Anna, stort tack för ert proffsiga arbete! Så nöjd!
Lämna din recension om Tandläkarna Mirum:
Tandläkarna Mirum visas i följande listor:
Andra tandläkare som kan intressera dig
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en tandklinik och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.